Στο πίσω μέρος το Focus SW παραπέμπει αισθητικά στο C-Max
Για εσάς που δεν θέλετε να θυσιάσετε τη δυναμική του χάτσμπακ αμαξώματος στο βωμό των χώρων και με δεδομένο ότι αισθητικά το σεντάν δεν σας συγκινεί και η πολυχρηστικότητα του C-Max δεν σας είναι απαραίτητη, υπάρχει το Focus SW.
Η Ford, συμπληρώνοντας την γκάμα του Focus, παρουσίασε και τη στέισον βάγκον έκδοσή του. Χωροταξικά το στέισον βάγκον αυτοκίνητο είναι πιο άνετο συνολικά από το χάτσμπακ, αφού οι διαστάσεις είναι ακριβώς ίδιες με εκείνες του σεντάν. Η εμφάνιση στο εμπρόσθιο μέρος παραμένει ίδια και στις τρεις εκδόσεις ενώ το πίσω μέρος σε σχέση με τις χάτσμπακ εκδόσεις είναι πιο υψηλό και παραπέμπει αισθητικά περισσότερο στο C-Max. Στο εσωτερικό όσον αφορά την ποιότητα δεν υπάρχουν διαφορές με εκείνη να χαρακτηρίζεται πολύ καλή όπως άλλωστε και η εργονομία των επιμέρους χειριστηρίων. Στο δρόμο η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης ορίζει άνετες μετακινήσεις για τους επιβάτες ενώ σε αρκετά γρήγορους ρυθμούς η οδική συμπεριφορά και αυτού του Focus παραμένει προβλέψιμη χωρίς ανησυχητικές συνέπειες.
Χώροι
Οι χώροι αναλυτικά σε σχέση με τα τρίθυρα και πεντάθυρα Focus εμφανίζονται καλύτεροι σε όλες τις μετρήσεις ενώ το σημαντικότερο είναι το γεγονός ότι ο χώρος αποσκευών των χάτσμπακ εκδόσεων (385 λίτρων) είναι αυξημένος κατά 97 λίτρα φτάνοντας έτσι τα 482. Σε σχέση με την σεντάν έκδοση του Focus το στείσον βάγκον έχει μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια και τα κεφάλια των πίσω όχι όμως και για τα κεφάλια των εμπρός επιβατών και των αποσκευών (526 λίτρα).
Σε σχέση με τη σεντάν έκδοση
Πλεονεκτήματα • 62 χλστ. περισσότερο χώρο για τα κεφάλια των πίσω • 65 χλστ. περισσότερο χώρο για τα πόδια των πίσω • 0,6 μέτρα λιγότερα στην ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα Μειονεκτήματα • Περιορισμένες εκδόσεις εξοπλισμού • 44 λίτρα μικρότερο χώρο αποσκευών (εώς την εταζέρα όμως) • 0,1 δλ. πιο αργό στο 0-100 χλμ./ώρα • 0,5 δλ. πιο αργό στο 60-100 χλμ./ώρα με 4η ταχύτητα • 1,1 δλ. πιο αργό στο 80-120 χλμ./ώρα με 5η ταχύτητα • 19 κιλά πιο βαρύ