" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  11/10/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/10/2005
Test mtx
Subaru Impreza 2,0R
Δύναμη από τη βάση
Εκτός από την εξωτερική εμφάνιση που ανανεώθηκε σε όλη τη σειρά και τους νέους κινητήρες, το Impreza δεν εμφανίζει καμία διαφορά στο εσωτερικό με την ποιότητα να βρίσκεται σε καλά επίπεδα.
Αντικαθιστώντας την έκδοση των 1,6 λίτρων και με την αισθητική ανανέωση όλης της σειράς, το Impreza συνδυάζει την τετρακίνηση με έναν δυνατό κινητήρα 2,0 λίτρων απο τη βασική έκδοση.
Η ανανεωμένη γενιά του Impreza ουσιαστικά μειώνει το χάσμα του παρελθόντος ανάμεσα στη βασική των 1,6 λίτρων έκδοση και την επόμενη πιο "αγωνιστική" WRX και δίνει την ευκαιρία στον οικογενειάρχη να εκτιμήσει την οδική συμπεριφορά που καθορίζει η τετρακίνηση της εταιρείας -που μεταβάλλει το ποσοστό της ροπής ανά άξονα μέχρι το 50-50. Έτσι με την εφαρμογή του δίλιτρου ατμοσφαιρικού κινητήρα των 160 ίππων αλλά και με ανάρτηση και επιλογή ελαστικών που οδεύουν προς αυτή την κατεύθυνση, το Impreza 2,0R δύναται να κινηθεί σε κάθε είδους ασφάλτινη διαδρομή γρήγορα αλλά προπάντων με ασφάλεια και άνεση. Εκτός από την εξωτερική εμφάνιση που ανανεώθηκε σε όλη τη σειρά και τους νέους κινητήρες, το Impreza δεν εμφανίζει καμία διαφορά στο εσωτερικό με την ποιότητα να βρίσκεται σε καλά επίπεδα. Η τιμή της βασικής έκδοσης καθορίζεται στα 25.600 ευρώ.
Τι άλλαξε;
• Νέα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω
• Νέα μάσκα εμπρός και προφυλακτήρας
• Νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου
• Κινητήρας 2,0 λίτρων απόδοσης 160 ίππων (βασική έκδοση)
• Nέες επενδύσεις στο εσωτερικό
Τι παρέμεινε ίδιο
• Πλαίσιο (από το 1992)
• Μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης
• Απουσία μπλοκέ πίσω διαφορικού
• Διαστάσεις και χώροι
Κινητήρας
Ο δίλιτρος boxer κινητήρας του Impreza παρουσιάζει καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας όντας ελαστικός και εύστροφος ενώ παράγει και τον κλασικό για τέτοιας διάταξης κινητήρα μπάσο ήχο. Οι επιδόσεις που προσδίδει στο αμάξωμα είναι πολύ καλές. Η κλιμάκωση του κιβωτίου είναι σφιχτή ενώ ο επιλογέας παρέχει σαφήνεια στις εναλλαγές των σχέσεων.
Η μοναδική διαφορά που υπάρχει στο εσωτερικό του ανανεωμένου Impreza αφορά τις επενδύσεις των καθισμάτων και των θυρών.