Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/11/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/11/2005
Test mtx
Six… in the city
Στο δρόμο
Corsa
Τα πιο άνετα
Με βάση τη ρύθμιση της ανάρτησής τους κυρίως και τις κλίσεις που επιτρέπουν στις στροφές ως επακόλουθο, το Opel Corsa και το Toyota Yaris δείχνουν ότι είναι προσανατολισμένα στην παροχή άνεσης. Αμφότερα διαθέτουν σχετικά ελαφρύ τιμόνι αλλά αυτό δεν τα εμποδίζει να είναι σταθερά και ασφαλή στο δρόμο.
206
Τα πιο "παιχνιδιάρικα"
Ανάμεσα στα πέντε οχήματα που εξετάζονται σε αυτό το τμήμα της δοκιμής το Ford Fiesta και το Peugeot 206 είναι κατά τα φαινόμενα προσανατολισμένα στην παροχή πολύ καλής οδικής συμπεριφοράς. Το Fiesta είναι πιο ουδέτερο στο δρόμο προκαλώντας τον οδηγό να ασκήσει πίεση και να ευχαριστηθεί την αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης υπό τέτοιες συνθήκες. Το 206 είναι περισσότερο υπερστροφικό υπό πίεση και έχει έναν πιο έντονο παιχνιδιάρικο χαρακτήρα. Και σε αυτή την περίπτωση το τιμόνι έχει πολύ καλή αίσθηση. Ο επιλογέας του κιβωτίου δεν είναι εξίσου καλός σε αντίθεση με αυτόν του Fiesta ο οποίος είναι ο καλύτερος της δοκιμής.
Clio
To πιο ολοκληρωμένο
Ένας τομέας στον οποίο η μεγέθυνση του Clio (σε σχέση με το Clio II και με τον ανταγωνισμό) έχει ευεργετικά οφέλη είναι η οδική συμπεριφορά. Το όχημα έχει το πιο σίγουρο πάτημα σε δρόμο με στροφές ενώ εντυπωσιακή είναι η πρόσφυση που χαρακτηρίζει τους τροχούς του πίσω άξονα. Όσο για την εθνική οδό, η σιγουριά που εμπνέει ακόμη και σε ταχύτητες… αντικοινωνικές είναι εφάμιλλη μικρομεσαίου. Μοναδική παραφωνία είναι το σύστημα διεύθυνσης το οποίο είναι φιλικό στη χρήση αλλά όχι εξίσου καλό στην αίσθηση και την πληροφόρηση που παρέχει.
Φρένα
Εντυπωσιακή είναι η απόδοση των φρένων του νέου Clio με απόσταση ακινητοποίησης στα 39,9 μέτρα από ταχύτητα 100 χλμ./ώρα. Ακολουθεί το Peugeot 206 με επίδοση 40,2 μέτρων.
Ευελιξία
Το μεγάλο αμάξωμα δεν ευνοεί το νέο Clio σε ό,τι αφορά την ευελιξία. Ο κύκλος στροφής έχει διάμετρο 10,7 μέτρων όταν όλοι οι υπόλοιποι βρίσκονται κάτω από τα 10 μέτρα με καλύτερο το Toyota στα 9,8 μέτρα. Το Ιαπωνικό όχημα απαιτεί θεωρητικά τουλάχιστον και τον μικρότερο ελεύθερο χώρο στάθμευσης με βάση το μήκος και το πλάτος του (6,04 τ.μ.) με το Clio να έχει και εδώ τις μεγαλύτερες ανάγκες (6,8 τ.μ.).
Θόρυβος
Το πιο ήσυχο και πολιτισμένο μοτέρ ανήκει στο Renault Clio (φωτό). Ακολουθεί το Opel Corsa ενώ το πιο θορυβώδες είναι εκείνο του Toyota Yaris.
Κινητήρες
Από πλευράς ισχύος το μοτέρ που ξεχωρίζει με βάση τα αποτελέσματα της δυναμομέτρησης είναι αυτό του Renault Clio (101 ίπποι). Ωστόσο, για μία ακόμη φορά θα σταθούμε στην υψηλή τιμή της ροπής που αποδίδει το επίσης 16βάλβιδο μηχανικό σύνολο του 206 (φωτό) με 140 Nm/3.550 σ.α.λ. Ροπάτος (138Nm) είναι και ο κινητήρας του Fiesta ο οποίος μάλιστα αποδίδει τη ροπή στο χαμηλότερο επίπεδο στροφών από όλα τα υπόλοιπα οχήματα.

 
 Το Renault Clio 1,4 5d απέναντι στον ανταγωνισμό
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Xώροι
Στο δρόμο
Renault Clio vs VW Polo : Κόντρα στα ίσια