Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/11/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/11/2005
Test mtx
Six… in the city
Renault Clio vs VW Polo : Κόντρα στα ίσια
Τo νέο Clio στοχεύει φυσικά στην κορυφή της κατηγορίας του και εκεί από πλευράς αξιολόγησης βρίσκεται εκτός των άλλων το VW Polo. H κόντρα παίρνει πιο ξεκάθαρη μορφή καθώς στην έκδοση των 1,4 λίτρων και 100 ονομαστικών ίππων η τιμή των δύο οχημάτων έχει διαφορά μόλις 10 ευρώ (με παραπλήσιο κιόλας εξοπλισμό). Από πλευράς εμφάνισης το Clio είναι πιο δυναμικό χωρίς πάντως το ανανεωμένο Polo να υστερεί στον τομέα αυτό. Συνολικά το Clio δείχνει πιο ογκώδες στο δρόμο ενώ το Polo είναι πιο ισορροπημένο από αυτή την έννοια.
Polo
Χώροι
To Polo είναι πιο πλατύ εσωτερικά τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω κάθισμα σε σχέση με το Clio και αυτό το στοιχείο είναι αισθητό. Στις υπόλοιπες μετρήσεις το Clio κερδίζει τη μάχη με διαφορά μισού ή και ενός εκατοστού. Ο χώρος αποσκευών είναι κατά 18 λίτρα μεγαλύτερος για λογαριασμό του Renault .
Clio

Εσωτερικό
H μάχη σε αυτό τον τομέα είναι πολύ σκληρή. Αμφότερα τα οχήματα εμφανίζουν πολύ προσεγμένη συναρμολόγηση και υψηλό επίπεδο ποιότητας (θυμίζουμε ότι και τα δύο μπορούν να εφοδιαστούν με μαλακό πλαστικό στο ταμπλό). Η ισοπαλία αυτή δεν συναντάται στον τομέα της σχεδίασης όπου το Γαλλικό όχημα είναι κατά ένα "κλικ" πιο ελκυστικό και λιγότερο λιτό.
Clio
Στο δρόμο - Ουδετερότητα και από τα δύο
Σε ό,τι αφορά την οδική συμπεριφορά, τόσο το Clio όσο και το Polo παραμένουν ουδέτερα για μεγάλο χρονικό διάστημα με τη φυσιολογική και ελεγχόμενη υποστροφή να εμφανίζεται λίγο νωρίτερα στο Polo. To σύστημα διεύθυνσης είναι καλύτερο στην περίπτωση του Polo και επιτρέπει πιο καλή "επικοινωνία" του οδηγού με τους εμπρός τροχούς. Σε ό,τι αφορά την άνεση και τα δύο οχήματα απορροφούν κάπως νευρικά ορισμένες απότομες ανομοιομορφίες με το Polo να είναι σχετικά πιο ήρεμο σε τέτοιες περιπτώσεις.
Polo
Κινητήρες
Από πλευράς κινητήρων πιο ισχυρό (βάσει μετρήσεων) είναι το μηχανικό σύνολο του Polo (φωτό) ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής είναι μεν παραπλήσια αλλά αποδίδεται σε χαμηλότερες σ.α.λ. στην περίπτωση του Clio. Oι επιδόσεις βρίσκονται περίπου στο ίδιο επίπεδο με διαφορά 0,3 και 0,5 δλ. στις ρεπρίζ και υπέρ του Γαλλικού μοντέλου.

Συμπέρασμα
Πρόκειται για μια πολύ δύσκολη επιλογή. Το Clio είναι όσο ολοκληρωμένο χρειάζεται για να "χτυπήσει" το Polo ενώ πλέον κινούνται και στο ίδιο οικονομικό επίπεδο. Η εξωτερική σχεδίαση θα διαδραματίσει τελικά σημαντικό ρόλο στην τελική επιλογή.

 
 Το Renault Clio 1,4 5d απέναντι στον ανταγωνισμό
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Xώροι
Στο δρόμο
Renault Clio vs VW Polo : Κόντρα στα ίσια