" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/12/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/12/2005
Test mtx
Subaru Impreza WRX STI M.Y. 2006
ΕκSTασI
Τα αυτοκίνητο στρίβει ουδέτερα ακόμη και με πολλά χιλιόμετρα.
Limit Up σε όλα έκανε το STI. Στη δύναμη, στην οδική συμπεριφορά, στα φρένα και βέβαια και στην τιμή του, διατηρώντας στο έπακρο τη μοναδικότητά του.
Η υποστροφή απουσιάζει παντελώς από το ανανεωμένο STI. Το αυτοκίνητο στρίβει ουδέτερα ακόμα και με πολλά χιλιόμετρα, κάτι που πηγάζει από την εξελιγμένη τετρακίνηση και τα καταπληκτικά ημι-σλικ ελαστικά Bridgestone RE070.
Η ανανέωση του STI σε καίριους τομείς (εκτός από τον αισθητικό) όχι μόνο ανέδειξε τον αγωνιστικό του προσανατολισμό αλλά ουσιαστικά καταργεί την περίπτωση σύγκρισής του με το προηγούμενο. Το κορυφαίο κιβώτιο με τον short-shift επιλογέα, η κοντή κρεμαγιέρα (σε σχέση με το WRX), τα εμπρός και πίσω μπλοκέ διαφορικά, τα φρένα της Brembo και η σκληρή ανάρτηση (αντίθετη με την καθημερινότητα) αποτελούν τα μοναδικά στοιχεία που συναντάμε από το μοντέλο του 2005. Σε όλα αυτά προσθέστε το κεντρικό ελεγχόμενο από τον οδηγό διαφορικό (DCCD), τα εκπληκτικά ελαστικά, το εξελιγμένο ABS και βέβαια τον δυνατότερο και μεγαλύτερο κινητήρα (2,5 λίτρα με 280 ίππους) και θα καταλάβετε γιατί η πολιτική έκδοση του αγωνιστικού Impreza STΙ βρίσκεται στην καλύτερη στιγμή της καριέρας της.
Κινητήρας
Subaru Technica InternationalΤα επιπλέον 0,5 λίτρα εξασφάλισαν μεγαλύτερο φάσμα λειτουργίας και καλύτερη απόκριση στο γκάζι που σε συνδυασμό με την κατά 1.000 σ.α.λ. έκρηξη της δύναμης (3.000 σ.α.λ. αντί 4.000 του προηγούμενου) διατηρούν τον κινητήρα πάντα μέσα στο ιδανικότερο φάσμα περιστροφής του. Αυτό σε συνδυασμό με την αύξηση της απόδοσης λειτουργεί υπέρ της οδικής συμπεριφοράς, αφού ο οδηγός πλέον έχει αποθέματα ισχύος και ροπής στη διάρκεια μιας στροφής. Οι επιδόσεις βέβαια είναι αντάξιες του πακέτου.
Συμμετρία διαφορικά
To κεντρικό διαφορικό (DCCD) ελέγχεται μέσω δύο διακοπτών από το εσωτερικό. Στη θέση Auto η ροπή για τον εμπρός και τον πίσω άξονα μεταβάλλεται από το 41%-59% στο 50%-50% ενώ ανάλογα με τη θέση του δεύτερου περιστροφικού διακόπτηo ο οδηγός μπορεί να μεταφέρει και μέχρι το 65% της ροπής στον πίσω άξονα (στην τελευταία θέση).
Η μόνη διαφορά στο εσωτερικό STIάζεται μόνο στον κόκκινο πίνακα οργάνων. Ο λιτός διάκοσμος και τα κορυφαία μπάκετ καθίσματα (συνδυασμός μπλε αλκαντάρας και μαύρου υφάσματος) εντείνουν τη διαφορετικότητα του μοντέλου.