Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά

Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/5/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/5/2006
Θέματα αγοράς mtx
Tα μελλοντικά Citroen - Renault
Οι Γάλλοι…στα“χαρακώματα”
Το εκτός δρόμου Citroen αναμένεται να είναι ανταγωνιστικό με όλα τα SUV αυτοκίνητα.
Από τη μία μεριά έχουμε τη Renault, που υπό την προσωπική καθοδήγηση του επικεφαλής της, Κάρλος Γκον, φιλοδοξεί τα επόμενα χρόνια να ξανακερδίσει την πρώτη θέση, που κατείχε στις ευρωπαϊκές πωλήσεις την περίοδο 2002 - 2004 (θέση την οποία έχασε το 2005 από τη VW). Από την άλλη μεριά, η Citroen μπορεί το 2005 να αύξησε το ευρωπαϊκό της μερίδιο (σε σχέση με το 2004), αλλά η δυναμική της "υπόσχεται" πολλά περισσότερα. Τι σχέδια καταστρώνουν οι δύο γαλλικές αυτοκινητοβιομηχανίες, ώστε να πετύχουν τους στόχους τους;
Citroen C6
Για τους "πιστούς" της γαλλικής σχολής και για όσους επιθυμούν ένα μεγάλο και πολυτελές αυτοκίνητο, το C6, φαντάζει ως η ιδανική επιλογή. Υψηλή τεχνολογία (σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδων, εξελιγμένο ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας, 9 αερόσακοι κ.α.), φουτουριστική σχεδίαση, κορυφαία άνεση (υδροπνευματική ανάρτηση 3ης γενιάς) και μεγάλοι χώροι, συνθέτουν ένα πακέτο, αν μη τι άλλο, αρκετά δελεαστικό. Κάτω από το καπό τώρα του νέου C6, θα συναντήσουμε ένα κινητήρα βενζίνης, χωρητικότητας 3,0 λίτρων, απόδοσης 215 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με ένα 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Citroen C-Airlounge
Αυτό είναι το μεγάλο ερωτηματικό στη Citroen. Όταν παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο το 2004, αρκετοί νόμισαν, ότι είναι το μελλοντικό C8. Μετά η Citroen άφησε να διαρρεύσει, ότι μπορεί να είναι το μελλοντικό Picasso. Τελευταίες όμως πληροφορίες αναφέρουν ότι, στα γκαράζ της γαλλικής εταιρείας "κυκλοφορεί" η έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου, που σε μέγεθος μοιάζει με ένα… φουσκωμένο στέισον βάγκον.
Citroen C3
Σχεδόν 5 χρόνια μετά το λανσάρισμα του C3, η Citroen επεξεργάζεται με ταχύτατους ρυθμούς τον αντικαταστάτη του. Το νέο C3, σύμφωνα με καλά ενημερωμένες πηγές, θα είναι μεγαλύτερο, ενώ τεράστια βήματα θα έχουν γίνει στον τομέα της ποιότητας των υλικών (βλ. χρήση μαλακών πλαστικών στο εσωτερικό), αλλά και του εξοπλισμού (ασφάλειας και άνεσης). Θα βασίζεται στο νέο δάπεδο του ομίλου PSA, που ήδη χρησιμοποιείται από το Peugeot 207, ενώ με το "ξαδερφάκι" του θα μοιράζεται κοινά μηχανικά μέρη (αναρτήσεις, ηλεκτρονικά συστήματα, κινητήρες 1,4 και 1,6 λίτρων, απόδοσης από 75 έως 143 ίππους). Το λανσάρισμα υπολογίζεται για το 2008.Σύμφωνα με πληροφορίες, η μέτρια εμπορική πορεία του C2 σε ολόκληρη την Ευρώπη, καθώς και πιθανός "κανιβαλισμός" του με το C1 οδήγησαν τη Citroen στο να εξετάζει την κατάργηση του μοντέλου και την αντικατάστασή του με μία τρίθυρη έκδοση του C3. Το 3θυρο C3 θα μοιράζεται κοινά μηχανικά μέρη με την 5θυρη έκδοση και ενδεχομένως ναείναι πιο μικρό σε μήκος. To πιο πάνω εικονιζόμενο πρωτότυποC-Airplay δίνει μια πρώτη γεύση για το πως θα είναι το νέο 3θυρο C3.
Citroen C7
Ο όμιλος PSA (Peugeot - Citroen), βλέποντας το αυξημένο αγοραστικό ενδιαφέρον για οχήματα εκτός δρόμου, ήθελε εδώ και καιρό να παρουσιάσει τις δικές του προτάσεις στην κατηγορία. Όμως δεν είχε την τεχνογνωσία. Η λύση ήρθε με τη συνεργασία μεταξύ PSA και Mitsubishi. Το μοντέλο C7 θα μοιράζεται κοινά μηχανικά μέρη (τετρακίνηση, κινητήρα, αναρτήσεις, δάπεδο) με το νέο Outlander, που παρουσιάστηκε πριν από λίγες ημέρες.Το εκτός δρόμου Citroen αναμένεται να είναι ανταγωνιστικό με όλα τα SUV αυτοκίνητα, που στην Ελλάδα οι τιμές τους κυμαίνονται κοντά στα 30.000 ευρώ. Πιθανή παρουσίασή του (έστω ως πρωτότυπο) στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, το Σεπτέμβριο.
Renault Twingo
Το Twingo είναι αναμφισβήτητα ένα από τα πλέον επιτυχημένα, τόσο εμπορικά όσο και αισθητικά, αυτοκίνητα της Renault. Πιο ήπιες σχεδιαστικές φόρμες ακολουθούνται στη δεύτερη γενιά Twingo (σε συνάρτηση πάντα με την προχωρημένη εμφάνιση που είχε η 1η γενιά, τη δεκαετία του '90), οι οποίες κατά κύριο λόγο ενσωματώνουν αρκετά κοινά αισθητικά στοιχεία με το πρόσφατο δημιούργημα της φίρμας, το Modus. Πάντως, η ευρυχωρία -τουλάχιστον για την άνετη μεταφορά 4 ενήλικων ατόμων- καθώς και ορισμένες πολυχρηστικές επιλογές αναμένεται να αποτελέσουν και πάλι τα κύρια γνωρίσματα στην καμπίνα επιβατών του Twingo. Το μηχανικό σύνολο των 1,2 λίτρων, με τους 65 και 75 ίππους, θα εφοδιάζει και τη νέα γενιά, ενώ στα άμεσα σχέδια της εταιρείας είναι η παραγωγή και ενός νέου κινητήρα, με απόδοση 100 ίππων (Twingo Sport), το οποίο θα συνδυάζεται και με κιβώτιο Quickshift.
Renault Laguna
H τρίτη γενιά της μεσαίας μπερλίνας της γαλλικής εταιρείας, η Laguna, βρίσκεται ήδη σε στάδιο εξέλιξης, ούτως ώστε από το 2007 να κυλήσει και επίσημα στην παραγωγή. Πολλές καμπύλες γραμμές, μεγάλα φωτιστικά σώματα και έντονες ακμές συνθέτουν ένα σύνολο, που παρουσιάζει αναμφισβήτητα μεγάλο ενδιαφέρον. Οι μεγαλύτερες διαστάσεις του αμαξώματος -βάση των πρώτων στοιχείων που έχουμε στη διάθεσή μας- αναμένεται να έχουν ευεργετικά αποτελέσματα σε επίπεδο διαθέσιμων χώρων, καλύπτοντας με άνεση τις μεταφορικές ανάγκες 4 ή και 5 ενήλικων επιβατών. Επίσης, τόσο στη σεντάν όσο και στη στέισον βάγκον έκδοση της Laguna, θα κάνουν την εμφάνισή τους νέα 4κύλινδρα μηχανικά σύνολα πετρελαίου, χωρητικότητας 2,0 λίτρων, με ισχύ 136 και 177 ίππων αντίστοιχα. Όσον αφορά στους βενζινοκινητήρες, το σημαντικότερο νέο είναι ότι, στην έκδοση των 1,6 λίτρων η απόδοση του κινητήρα θα είναι 120 ίππων, λόγω της εφαρμογής τεχνολογίας άμεσης έκχυσης καυσίμου.
Renault Koleos
Κοντά στα τέλη του 2006 ή στις αρχές του 2007 ορίζεται χρονικά η έλευση του νέου ελευθέρου χρόνου οχήματος της γαλλικής εταιρείας στις ευρωπαϊκές αγορές. Το νέο SUV της Renault (κωδική ονομασία "H45") στηρίζεται εν πολλοίς στη συνεργασία της Renault με τη Nissan (θα βασίζεται στην πλατφόρμα κατασκευής του X-Trail), ενώ θα κατασκευάζεται στη γραμμή παραγωγής της Samsung Motors, στη Ν. Κορέα. Σχεδιαστικά, το αμάξωμα αποπνέει έναν έντονο δυναμισμό, χάρη στην πληθώρα καμπύλων γραμμών, στις έντονες ακμές και στους μεγάλους τροχούς, ενώ από πλευράς διαστάσεων, τοποθετείται μεταξύ του Megane II και της Laguna II. Στο εσωτερικό, οι διαθέσιμοι χώροι θα επαρκούν για την άνετη μεταφορά 5 ενήλικων επιβατών σε ισάριθμα καθίσματα, τα οποία με τη μεριά τους θα σύρονται και θα αναδιπλώνονται πλήρως. Από τεχνικής σκοπιάς, το Koleos θα εφοδιάζεται με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης, ενώ θα διαθέτει συνεκτικό συμπλέκτη, όπου θα μεταδίδει την κίνηση και στους πίσω τροχούς, μόλις σημειωθεί απώλεια της πρόσφυσης στους εμπρός. Θα εφοδιάζεται με ένα δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα -με σύστημα άμεσου ψεκασμού- ισχύος 150 ίππων.
Renault Clio coupe - cabrio
Δίχως να το σκεφτούν και πολύ, οι άνθρωποι της Renault αποφάσισαν, πως από το 2008 θα πρέπει να μπουν και αυτοί δυνατά στη μικρή κατηγορία των κάμπριο οχημάτων με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή. Με ποιο μοντέλο; Μα φυσικά με το νέο Clio CC! Το μελλοντικό κουπέ - κάμπριο αυτοκίνητο της γαλλικής εταιρείας θα βασίζεται στην πλατφόρμα "Β" της Renault και της Nissan, θα μπορεί να μεταφέρει έως και 4 επιβάτες στο εσωτερικό του -μικρές παραχωρήσεις για τους 2 πίσω- ενώ θα διαθέτει και μια πλήρη γκάμα κινητήρων (1,2, 1,4, 1,6 και 2,0 λίτρων, ισχύος 76, 98, 110 και 182 ίππων αντίστοιχα) για όλα τα γούστα, αλλά και τα πορτοφόλια… Όσον αφορά τώρα στην ηλεκτρική οροφή, αυτή θα είναι δυο τμημάτων, μεταλλική και θα αποθηκεύεται στο χώρο του πορτ-μπαγκάζ (μέσω ενός ηλεκτρικού μηχανισμού) σε χρόνο όχι μεγαλύτερο των 22 δλ.
Renault Egeus
Νέα είσοδο, αυτή τη φορά όμως στο "κλαμπ" των πολυτελών ελευθέρου χρόνου οχημάτων, ετοιμάζει η Renault. Το Egeus, περί ου ο λόγος, είναι ένα SUV μεγάλων διαστάσεων, που με όπλα του το σύγχρονο σχεδιασμό και την υψηλή ενεργητική, αλλά και παθητική ασφάλεια θα προσπαθήσει να μπει "σφήνα" σε μια κατηγορία, που -αν μη τι άλλο- σε κάθε εταιρεία, πέρα από κέρδη, ανεβάζει και αρκετά το πρεστίζ…
Renault Coupe
Ένα σπορ μοντέλο υψηλών επιδόσεων είναι το τελευταίο κομμάτι του μελλοντικού παζλ της Renault, όπως το οραματίζεται ο πρόεδρός της, Κάρλος Γκον. Το νέο Renault Coupe αναμένεται να προσφέρει έντονες συγκινήσεις, αφού κάτω από το καπό του θα είναι "κρυμμένος" ένας V6 κινητήρας 3,5 λτ., ισχύος 280 ίππων -που "φοράει" και το 350Z- ο οποίος θα προσφέρει την απαραίτητη δύναμη στους πίσω τροχούς για… παιχνίδια και όχι μόνο.
Renault Wind
Το εντυπωσιακό Wind είναι η πρόταση της Renault για την κατηγορία των ρόουντστερ οχημάτων. Με διαρρύθμιση θέσεων 2+1 (2 μπροστά και 1 πίσω από οδηγό και συνοδηγό), το γαλλικό μοντέλο ταράζει τα νερά στην κατηγορία. Βάση των διαστάσεών του (μήκος 3.870 χλστ., πλάτος 1.750 χλστ. και ύψος 1.260 χλστ.) τίθεται αντιμέτωπο με παραδοσιακούς αντιπάλους της κλάσης, όπως το Mazda MX-5, το Toyota MR-2 κ.α. Το εσωτερικό είναι νεανικό και μοντέρνο, μπορεί να φιλοξενήσει έως και 3 επιβάτες, ενώ ο χώρος φόρτωσης ανέρχεται στα 232 λίτρα. Τη κίνηση του Wind έχει αναλάβει ένας δίλιτρος κινητήρας, απόδοσης 136 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με ένα κιβώτιο 6 σχέσεων.
Renault Espace
Το μελλοντικό Espace, 5ο κατά σειρά, θα πρέπει να είναι το πιο ολοκληρωμένο πολυμορφικό αυτοκίνητο! Αυτό λίγο έως πολύ σιγοψιθυρίζουν όλοι εκεί, στους κόλπους της Renault. Άλλωστε, δε μιλάμε για ένα οποιοδήποτε μοντέλο, αλλά για το αυτοκίνητο, που στην ουσία δημιούργησε την κατηγορία, πριν από 22 χρόνια. Έτσι, η 5η γενιά θα πρέπει να προσφέρει στους επιβάτες την καλύτερη δυνατή πρακτικότητα του θαλάμου, αλλά να συμβαδίζει και με τις ανάγκες τους, τόσο σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, όσο και σε επίπεδο αισθητικής. Ας μη ξεχνάμε άλλωστε, πως το μελλοντικό Renault Espace δεν αναμένεται πριν το 2010 στις ευρωπαϊκές αγορές.