ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/9/2006
Θέματα αγοράς mtx
To νέο Υaris MMT και τα υπόλοιπα μικρά με αυτόματο/σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων
Λύνουν τα χέρια
Διαβάστηκε από 8445 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/9/2006
To Jazz CVT αποτελεί μία από τις καλύτερες εφαρμογές αυτόματου/σειριακού κιβωτίου σε αυτήν την κατηγορία.
Mε την έλευση του νέου Yaris και με αφορμή την έκδοση ΜΜΤ, που πρόσφατα δοκιμάσαμε, θυμηθήκαμε και τα υπόλοιπα μικρά, που κατά καιρούς έφτασαν στα χέρια μας…λύνοντάς τα, μέσω των αυτόματων/σειριακών κιβωτίων που τα εφοδιάζουν.
Τοyota Yaris MMT 1,3
Το νέο Yaris εφοδιάζεται με ένα εξελιγμένο κιβώτιο αυτόματης και σειριακής λειτουργίας, το οποίο, αντίθετα με το παρελθόν -που εφοδίαζε αποκλειστικά την έκδοση του 1,0 λίτρου- πλέον διατίθεται και σε συνδυασμό με τον 1,3 λίτρων κινητήρα. Το Yaris 1,3 ΜΜΤ (Multi-mode Manual Transmission), όπως ονομάζεται, προσφέρει έτσι μεγαλύτερη ευκολία στην κίνησή του, διατηρώντας ωστόσο παράλληλα όλα τα στοιχεία που ξεχωρίζουν στο νέο Yaris.
Στο δρόμο
Οδηγικά, το Yaris MMT δε διαφέρει από τις χειροκίνητες εκδόσεις, προσφέροντας άνεση στους επιβάτες του και ουδέτερη οδική συμπεριφορά. Το κιβώτιο σε αυτόν τον τομέα δεν εξυπηρετεί, όπως το χειροκίνητο, σε γρήγορους ρυθμούς (όπως είναι λογικό για τα δεδομένα της κατηγορίας), ωστόσο στον τομέα της καλής άνεσης, συμβάλλει και εκείνο μέσω της ομαλότητας στη λειτουργία του.
Κινητήρας
Ο κινητήρας του Yaris MMT δεν είναι άλλος από το γνωστό και από τις χειροκίνητες εκδόσεις του -των 1,3 λίτρων- που αποδίδει 87 oνομαστικούς ίππους. Ο κινητήρας συνδυάζεται με πολύ καλό τρόπο με το αυτόματο κιβώτιο των 5 σχέσεων, παρουσιάζοντας ελαστικότητα και γραμμική απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών. Η κατανάλωσή του είναι κατά 0,2 λίτρα χαμηλότερη για κάθε 100 χλμ. απόστασης σε σχέση με το χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ οι επιδόσεις είναι υποδεέστερες από στάση αλλά ελαφρώς καλύτερες στις ρεπρίζ.
Κιβώτιο
Το κιβώτιο ταχυτήτων του Yaris ΜΜΤ παρουσιάζει ομαλή λειτουργία, χωρίς βίαιες εναλλαγές στην αυτόματη λειτουργία του και αρκετά άμεση σύμπλεξη και αποσύμπλεξη. Το κιβώτιο ΜΜΤ είναι πεντατάχυτο και διαθέτει τρεις επιλογές λειτουργίας, που καθορίζονται μέσω διακοπτών από τον οδηγό. Στη θέση M (Manual) επιτρέπει τη σειριακή αλλαγή ταχυτήτων, στην E την αυτόματη αλλαγή ταχυτήτων και στη θέση Es (Esport) παρουσιάζει πιο γρήγορη εναλλαγή στην αυτόματη λειτουργία.

 
  To νέο Υaris MMT και τα υπόλοιπα μικρά με αυτόματο/σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων
Citroen C3 X-TR Sensodrive
Ford Fiesta Durashift
Ηοnda Jazz CVT
Lancia Ypsilon D.F.N.
Mazda 2 ASM
Οpel Corsa Easytronic
Συμπέρασμα