" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/10/2006
TEST
Alfa Romeo Brera 3,2
Πληρότητα
Διαβάστηκε από 4699 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/10/2006
Η φοβερή εμφάνιση, η αίσθηση στο δρόμο και η θέση οδήγησης συνθέτουν εν ολίγοις την εικόνα και αυτής της Brera.
H κορυφαία έκδοση της Brera είναι εύλογα η πιο ολοκληρωμένη. Έχει το γνωστό look, τις επιδόσεις που λείπουν από τη μικρότερου κυβισμού έκδοση, αλλά και τετρακίνηση.
Η φοβερή εμφάνιση, η αίσθηση στο δρόμο και η θέση οδήγησης συνθέτουν εν ολίγοις την εικόνα και αυτής της Brera.
Στην κορυφαία της έκδοση, η Alfa Romeo Brera αποκτά εκείνο ακριβώς το τεχνικό χαρακτηριστικό (ένα V6 μοτέρ 3,2 λίτρων και 260 ίππων), το οποίο μπορεί -με μεγαλύτερη ευκολία από ό,τι η έκδοση των 2,2 λίτρων- να αποσπάσει για λίγο το ενδιαφέρον του κατόχου από την πραγματικά ακαταμάχητη εμφάνιση και το γνήσια "ξεσηκωτικό", σχεδόν ερωτικό στυλ αυτού του οχήματος.
Στον αστερισμό της ουδετερότητας
Η Alfa Romeo έχει αποφασίσει, ότι εκδόσεις άνω των 200 ίππων θα είναι τετρακίνητες και η Brera είναι ένα τέτοιο δείγμα (τις πισωκίνητες να δούμε πότε θα αποφασίσει). Με τρία διαφορικά λοιπόν, από τα οποία το μεσαίο είναι Torsen, η Brera μεταφέρει το 57% της ροπής στον πίσω άξονα και το 43% στον εμπρός, όταν οι συνθήκες του δρόμου είναι κανονικές. Σε αντίθετη περίπτωση, η αναλογία μπορεί να μεταβληθεί ακόμη και σε 72:28 ή 22:78. Το αποτέλεσμα είναι η γνωστή ουδετερότητα και σιγουριά των Alfa Romeo, η οποία στην προκειμένη περίπτωση περνάει σε ακόμη υψηλότερα επίπεδα. Υπάρχουν περιθώρια για πλαγιολίσθηση και άλλα τέτοια παιχνίδια; Ίσως μόνο σε πολύ ολισθηρό δρόμο και όχι για πολύ. Άριστα είναι ξανά τα φρένα και καλό γενικά το τιμόνι.
Forza Alfa…
Στην κορυφή των εκδόσεων όλων των Alfa έβρισκε πάντα θέση ένα μοτέρ V6. Η Brera δεν αποτελεί εξαίρεση και φέρει τον κινητήρα των 3,2 λίτρων με έξι κυλίνδρους υπό γωνία 60 μοιρών, όσο δηλαδή και ο έτερος V6 της Alfa Romeo (π.χ. στην GT). Όμως, με κυλινδρισμό στα 3.195 κ.εκ., έχει σχεδόν 20 κ.εκ. περισσότερα και 20 επιπλέον ίππους (260 από 240) από ό,τι εκείνο το μηχανικό σύνολο. Τα βασικά του στοιχεία είναι ο άμεσος ψεκασμός (JTS), ο συνεχώς μεταβαλλόμενος χρονισμός των βαλβίδων και ο ψεκασμός καυσίμου με πίεση 120 bar. Εύλογα εμφανίζει πολύ θετικό τράβηγμα από χαμηλά, ευχάριστο ήχο και πολύ ικανοποιητική ελαστικότητα -ανεξαρτήτως σχέσης- στο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Τι λείπει; Ίσως μόνο εκείνο το φοβερό look του άλλου V6, με τη χρωμιωμένη πολλαπλή κ.λ.π.. Λεπτομέρειες…



To ανανεωμένο Μazda2

Mε δύο ηλεκτροκίνητες εκδόσεις το νέο Juke;

Ανανέωση για Mercedes-AMG GLC 43 & GLC 43 Coupe

«Θύματα» τρεις Supra είχε τροχαίο με αυτοκινητάμαξα

Η κίνηση στους δρόμους

Ίδρυσε τη δική του εταιρεία ο Ian Callum

«Φουλάρει» μπαταρίες η Toyota

Bαριά «ντυμένη» η νέα Mercedes C-Class (+vid)

Μειώνει τις τιμές των βασικών εκδόσεων η Tesla

Νέο κιβώτιο 2 ταχυτήτων για ηλεκτρικά

VW Polo πιο προσιτό από ποτέ

Πως η εξάτμιση συνδέεται με την απόδοση

Ποιες προαιρετικές καλύψεις είναι value for money

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »