Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  7/11/2006
Test mtx
Captivating* (* = σαγηνεύοντας ) τους αγοραστές των SUV
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 19072 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:7/11/2006
Για “διαφορετικούς” δρόμους
Αναμφίβολα, η οδική συμπεριφορά παίζει καθοριστικό ρόλο για την τελική επιλογή στη συγκεκριμένη κατηγορία. Εδώ λοιπόν, τα τρία αυτοκίνητα παρουσιάζουν αρκετές διαφορές, ενώ διατηρούν ένα κύριο χαρακτηριστικό: την άνεση. Το Santa Fe υπερέχει έναντι των άλλων δύο όσον αφορά στην οδική συμπεριφορά σε ασφάλτινες διαδρομές, αφού εμπνέει περισσότερη ασφάλεια σε στροφές και διαθέτει την καλύτερη ποιότητα κύλισης. Το Sorento, μέσω της διαδρομής και της ρύθμισης της ανάρτησης του τύπου «σκάλας» πλαισίου αλλά και της τετρακίνησης, είναι πιο "χωμάτινο" από τα άλλα δύο, ωστόσο η οδική συμπεριφορά κλονίζεται από την αίσθηση του τιμονιού και την εμφάνιση μεγάλων κλίσεων σε δρόμο με στροφές. Το Captiva είναι περισσότερο προσανατολισμένο προς την ασφάλτινη οδό, ενώ παρουσιάζει πολύ καλά στοιχεία σε πατημένες χωμάτινες διαδρομές. Οι αναρριχητικές ικανότητες του Sorento είναι οι μεγαλύτερες, ενώ ακολουθείται από το καλό -στον τομέα- Santa Fe.
Το καλύτερο σε:
• Αίσθηση συστήματος διεύθυνσης
Το σύστημα διεύθυνσης του Santa Fe είναι πιο άμεσο και πιο υπάκουο στις εντολές του οδηγού, προσφέροντας και την καλύτερη αίσθηση.
• Αίσθηση επιλογέα
Ο επιλογέας του Santa Fe παρουσιάζει το πιο θετικό κούμπωμα και προσφέρει πολύ καλή αίσθηση.
• Απόδοση φρένων
Την καλύτερη επίδοση στο φρενάρισμα από τα 100 χλμ./ώρα, την έχει το Santa Fe το οποίο ακινητοποιείται σε 42,2 μέτρα απόστασης.
• Αίσθηση φρένων
Όσον αφορά στην αίσθηση κατά την πίεση του μεσαίου πεντάλ, το Captiva υπερέχει έναντι των άλλων δύο.
• Άνεση ανάρτησης
Συνολικά, τα καλύτερα επίπεδα άνεσης από την ανάρτηση τα παρέχει το Captiva.
Τα εκτός δρόμου στοιχεία
Η διαφορετική υπόσταση του κάθε αυτοκινήτου προκύπτει από την τετρακίνηση και τις εκτός δρόμου επιλογές που έχει το καθένα.
• Chevrolet Captiva
Το Chevrolet Captiva διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση, η οποία μεταφέρει το αρχικό 100% της ροπής των εμπρός τροχών μέχρι και σε 50% στον πίσω άξονα. Το Captiva διαθέτει και σύστημα συγκράτησης σε κατωφέρεια (Hill Descent).
• Hyundai Santa Fe
Το Santa Fe είναι και εκείνο αρχικά προσθιοκίνητο και μεταφέρει ανάλογα τη ροπή στους δύο άξονες. Ωστόσο διαθέτει και διακόπτη, για κλείδωμα του διαφορικού στο 50:50 ανά άξονα.
• Kia Sorento
Το Sorento διαθέτει το σύστημα TOD (Torque On Demand), το οποίο μεταφέρει το ποσοστό της ροπής από τον πίσω στον εμπρός άξονα (αντίθετα από τα άλλα) σε ποσοστό έως και 50:50. Επιπλέον, εκείνο είναι το μόνο που εφοδιάζεται και με υποπολλαπλασιασμό των σχέσεων, ενώ διαθέτει και πλαίσιο τύπου σκάλας.
Chevrolet Captiva

Hyundai Santa Fe

Kia Sorento

 
 Chevrolet Captiva 2,4 VS Hyundai Santa Fe 2,7 VS Kia Sorento 2,4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Xώροι
Οδική συμπεριφορά
Συμπέρασμα