" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/12/2006
Πρώτη επαφή
Νέο Honda Cr-v
Ο άλλος μου εαυτός!
Διαβάστηκε από 4346 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/12/2006
Στη χώρα μας στα τέλη Φλεβάρη
Θέλοντας να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό, το νέο Honda Cr-v, για πρώτη φορά στην ιστορία του, στοχεύει σε ένα διαφορετικό και σαφώς πιο επιβατικό κοινό. Το νέο αυτοκίνητο είναι πιο στιβαρό, πιο "εντός δρόμου", όμοια ευρύχωρο, αλλά συνάμα και πιο ακριβό από το μοντέλο που αντικαθιστά.
"Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός!"
Από την πρώτη στιγμή λοιπόν, που θα δει κάποιος το νέο CR-V, αντιλαμβάνεται την προσπάθεια της Honda να αλλάξει το χαρακτήρα του SUV της και να το τοποθετήσει όχι μόνο σε ένα πιο επιβατικό, αλλά και σε ένα πιο πολυτελές επίπεδο. Το αυτοκίνητο δείχνει πιο συμπαγές και στιβαρό από το υπάρχον μοντέλο, με το τελείωμα του τρίτου πίσω παραθύρου να έχει αφήσει στην άκρη την "ορθή γωνία" του παρελθόντος, θέλοντας μέσω της έντονης κλίσης του να τονίσει την επιφάνεια της πίσω κολώνας, μια πρακτική εξαιρετικά διαδεδομένη στα σύγχρονα station wagon. Οι πιο μυημένοι άλλωστε θα αντιληφθούν το πιο χαμηλό ύψος της νέας, τρίτης γενιάς του αυτοκινήτου (-30 χλστ., συνολικά 1,8 μέτρα), αλλά και τα πιο φαρδιά μετατρόχιά του (κατά 25 χλστ. τα εμπρός και κατά 5 χλστ. τα πίσω). Το εμπρόσθιο μέρος δίνει την απαραίτητη δόση δυναμισμού και ίσως εκκεντρικότητας, ενώ τα πίσω κάθετα φωτιστικά σώματα που θυμίζουν κάπως Volvo XC90 συμπληρώνουν την εικόνα.
"This is an on road vehicle"
Οι άνθρωποι της Honda δεν κρύβουν σε καμία τους αναφορά την πιο επιβατική -και συνάμα "εντός δρόμου"- διάσταση του νέου CR-V. Η δήλωση του υπεύθυνου δημοσίων σχέσεων για όλη την Ευρώπη, κ. Κρίστοφερ Ραστ, στην επίσημη παρουσίαση του αυτοκινήτου στη Βαρκελώνη της Ισπανίας, "This is an on road vehicle", δεν αφήνει κανένα περιθώριο για αμφισβήτηση. Όπως καμία αμφισβήτηση δε δέχονται και η απουσία κλειδώματος της τετρακίνησης, κοντών σχέσεων κλπ., παρ' όλο που η ηλεκτρονική, αυτόματη τετρακίνηση του μοντέλου, η οποία αποτελεί μια βελτιωμένη εκδοχή αυτής του προηγούμενου, επιτρέπει τις εκτός δρόμου σαββατιάτικες εξορμήσεις.
Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο το νέο Honda Cr-v
… είναι πιο κοντό κατά 105 χλστ. (4.530 χλστ. έναντι 4.635)
… είναι πιο χαμηλό κατά 35 χλστ. (1.800 χλστ. έναντι 1.835)
… είναι πιο πλατύ κατά 40 χλστ. (1.820 χλστ. έναντι 1.780)
… διαθέτει πιο κοντό μεταξόνιο κατά 10 χλστ. (2.620 χλστ. έναντι 2.630)
… είναι πιο ελαφρύ κατά 7 κιλά (1.498 κιλά έναντι 1.505)

 
 Νέο Honda Cr-v
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρας


Τα μικρά με τον μικρότερο κύκλο στροφής

Τι κάνεις όταν τρακάρεις & τι όχι;

Χρειάζονται τελικά τα χημικά πρόσθετα;

Τι ξέρεις για το ABS;

Η κίνηση στους δρόμους

Aνανεωμένα Audi RS 5 Coupe & RS 5 Sportback

Nέο Suzuki Swift Extreme Concept

Πιστή στις παραδόσεις η νέα Mercedes S-Class

Δοκιμή: Νέο Renault Clio

Δύο υβριδικά Audi Q7 με έως 465 PS

Hyundai Tucson Vs Peugeot 3008 Vs VW Tiguan

Η «μαυροφορούσα» έκδοση του Velar

Η Νο.1 χώρα σε πωλήσεις ηλεκτρικών στην Ευρώπη

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

NISSAN: X-Trail με φουλ χώρους & καλή τιμή

RENAULT: All-new Renault CLIO. The best Clio ever! Ανακαλύψτε το...

MITSUBISHI: Οδήγησε τα όλα & αγόρασε από 10.240€

RENAULT: Δωρεάν Χειμερινός Έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »