• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/12/2006
Πρώτη επαφή
Ο άλλος μου εαυτός!
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 4346 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/12/2006
Περισσότερη σημασία σε ένα πιο στιβαρό πάτημα
Το νέο Honda Cr-v προσφέρει πιο συμπαγή αίσθηση στο δρόμο και εξαιρετικά βελτιωμένη ποιότητα κύλισης σε σχέση με τον προκάτοχό του. Η άνεση, από την πλευρά της, βρίσκεται και αυτή σε πολύ καλά επίπεδα.
Το μεγάλο προσόν της νέας γενιάς του Honda Cr-v έρχεται από την εξαιρετική βελτίωση που συναντήσαμε στον τομέα της ποιότητας κύλισης και της στιβαρότητας του πλαισίου. Το αμάξωμα είναι πιο ελαφρύ, η χρήση όμως ατσαλιού υψηλής αντοχής σε περισσότερο ποσοστό από το προηγούμενο (57% από 33,5%), αλλά και η σημαντικά πιο βελτιωμένη ακαμψία έχουν ως αποτέλεσμα μια πιο συμπαγή και στιβαρή αίσθηση στο δρόμο, η οποία ενισχύεται και από το τιμόνι με την πολύ καλή πληροφόρηση. Επιπλέον, το χαμηλότερο κατά 25% κέντρο βάρους του αυτοκινήτου, σε συνδυασμό με το στάνταρ VSA (σύστημα υποβοήθησης της ευστάθειας) φροντίζει για τη διατήρηση μιας όσο το δυνατόν πιο ουδέτερης και ασφαλούς οδικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου. Βελτιώσεις έχουμε πάντως και στο σύστημα των αναρτήσεων, με αλλαγές στη γεωμετρία της εμπρόσθιας ανάρτησης (παραμένουν ως έχουν τα γόνατα ΜακΦέρσον), αλλά και σε αυτήν της πίσω (διπλά ψαλίδια). Από πλευράς άνεσης τέλος, η αυξημένη διαδρομή των αναρτήσεων εξασφαλίζει αφ' ενός το αποτελεσματικό φιλτράρισμα των ανωμαλιών και αφ' ετέρου δεν αφήνει το αμάξωμα να εμφανίσει μεγάλες κλίσεις στις στροφές.
Σημείωση
Δυστυχώς, κατά τη διάρκεια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του αυτοκινήτου στη Βαρκελώνη της Ισπανίας, δεν μας δόθηκε η δυνατότητα για οδήγηση και σε εκτός δρόμου διαδρομή, έτσι ώστε να σχηματίσουμε γνώμη για τις off road δυνατότητες του νέου Honda Cr-v.
Τετρακίνηση
Το αυτόματο σύστημα τετρακίνησης του νέου Honda Cr-v αποτελεί μια βελτιωμένη εκδοχή του ιδίου συστήματος του προηγούμενου μοντέλου, επιτρέποντας τη μετάδοση 20% επιπλέον ροπής στους πίσω τροχούς. Εδώ, σε νορμάλ συνθήκες η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός μόνο τροχούς, όταν όμως το σύστημα "αντιληφθεί" απώλεια πρόσφυσης, τότε αυτόματα στέλνει ισχύ και στους πίσω τροχούς.

 
 Νέο Honda Cr-v
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρας