Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/12/2006
Πρώτη επαφή
Ο άλλος μου εαυτός!
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 4346 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/12/2006
Νέο μοτέρ 2,0 λίτρων
Όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, έτσι και στο νέο Honda Cr-v, ένας μόνο βενζινοκινητήρας 2,0 λτ. θα προσφέρεται στην γκάμα του. Εδώ, το i-VTEC μηχανικό σύνολο των 2.000 κ.εκ. είναι εντελώς νέο και προέρχεται απευθείας από το 1.800άρη του Civic. Αποδίδει 150 ίππους στις 6.200 σ.α.λ. και προσδίδει ικανοποιητικές επιδόσεις στο αυτοκίνητο (0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ.), ενώ διακρίνεται επιπλέον για τη χαμηλή του κατανάλωση (8,1 λτ./100 χλμ.). Στην πράξη, η απόδοση του κινητήρα είναι αρκετά πολιτισμένη και γραμμική, το βάρος όμως και οι διαστάσεις του αμαξώματος δεν του επιτρέπουν να κινήσει το αυτοκίνητο πιο γρήγορα, ειδικά σε συνθήκες πλήρους φόρτωσης. Στα κιβώτια, το 6άρι μηχανικό του δίνει λίγη περισσότερη ζωντάνια, ενώ το 5άρι αυτόματο μάλλον συμβαδίζει μαζί του σε πιο ήπιους ρυθμούς. Για την επαρχία πάντως, εμείς θα προτείνουμε τον πιο ροπάτο diesel των 2,2 λτ. και 140 ίππων.

 
 Νέο Honda Cr-v
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρας