" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/1/2007
TEST
Fiat Panda 100HP
Κάντε στην Panda
Διαβάστηκε από 11027 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:2/1/2007
Το Fiat Panda πλαισιώνει την γκάμα του με την κορυφαία έκδοση των 100 ίππων η οποία φιλοδοξεί να προσεγγίσει νεανικό κοινό μέσω του σπορτίφ χαρακτήρα του και την προσιτή του τιμή.
Το Panda "παίζει" φώτα στην μίνι κατηγορία μέσω του δυνατού του κινητήρα 100 ίππων και του σπορτίφ χαρακτήρα του.
To Fiat Panda πλαισιώνει την γκάμα του με την κορυφαία έκδοση των 100 ίππων η οποία φιλοδοξεί να προσεγγίσει νεανικό κοινό μέσω του σπορτίφ χαρακτήρα του και την προσιτή του τιμή.
Εμφάνιση
Το Panda 100HP εκφράζει άμεσα την διαφορετικότητά του σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις αρχικά μέσω της σχεδίασής του. Ετσι το αισθητά χαμηλωμένο αμάξωμα σε συνδυασμό με τις 15ιντσες ζάντες όμορφης σχεδίασης και τα φουσκωμένα φτερά προδιαθέτουν για κάτι διαφορετικό ενώ πιο τρανταχτά στοιχεία αποτελούν οι μυώδης προφυλακτήρες εμπρός και πίσω καθώς και τα φιμέ κρύσταλλα στις πίσω πόρτες και στο πορτ-μπαγκάζ.
Εσωτερικό
Στο εσωτερικό του ο πιο σπορτίφ πίνακας οργάνων και τα εμφανώς πιο καλά σε στήριξη καθίσματα αποτελούν τα μόνα στοιχεία της σπορτίφ του υπόστασης, ενώ το σκουρόχρωμο πλέον ταμπλό θα συναντάται σε όλα τα Panda.
Οδική συμπεριφορά
Στο δρόμο το Panda εκπλήσσει με την οδική του συμπεριφορά αφού η δύναμη του κινητήρα βγαίνει με πολύ καλό τρόπο στο δρόμο εμφανίζοντας πολύ καλά περιθώρια πρόσφυσης.Αυτό βέβαια έχει ως αποτέλεσμα το Panda 100HP να μην ικανοποιεί με την άνεση που προσφέρει αφού αφ'ενός το μικρό μεταξόνιο και αφ'ετέρου η ιδιαίτερα σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, οφείλονται για εμφάνιση αναπηδήσεων ιδιαίτερα του πίσω άξονα. Η αίσθηση του τιμονιού και η απόκριση στο γκάζι αλλάζουν με την πίεση του διακόπτη "sport" και εξυπηρετούν στην γρήγορη κίνηση.
ΣΥΝ & ΠΛΗΝ
(+): Σπιρτόζικος χαρακτήρας, οδική συμπεριφορά, εμφάνιση, απόκριση, φρένα
(-): θορυβώδης κινητήρας, άνεση και διαδρομή ανάρτησης
Κινητήρας
Ο 1,4 λίτρων κινητήρας που κινεί το Panda 100HP, παρουσιάζει πολύ καλή απόκριση και χαρίζει ζηλευτές επιδόσεις. Σε αυτό συμβάλλει και το 6τάχυτο κιβώτιο με την σφιχτή κλιμάκωση το οποίο όμως καθορίζει αυξημένα επίπεδα θορύβου από τον κινητήρα και μικρή σχετικά τελική ταχύτητα.



Το «καυτό» Hyundai i20 N;

Δοκιμή: Audi A1 40 TFSI

Aston Martin Vantage στα 298 χλμ./ώρα

B-SUV ή μικρομεσαίο;

Η κίνηση στους δρόμους

Τα πιο άνετα και βολικά μικρά SUV

Οδηγούμε τη νέα Τοyοta Supra

Αποκλειστικό: Ιδού το νέο VW Golf

Peugeot 208 GT-Line VS VW Polo R-Line

Δοκιμή: Ανανεωμένο Suzuki Vitara

Ξανά σε λειτουργία οι κάμερες στις λεωφορειολωρίδες;

Οθονάρες στα μικρά: Ουσία ή κράχτης;

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

FORDAdvertisement: Προωθητικό Πρόγραμμα Ford Blue Days

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 20 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »