Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/1/2007
Test mtx
Toyota Corolla 1,4 & 1,6 Sedan
Έτοιμο για (Cor)olla
Διαβάστηκε από 34156 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/1/2007
Tο νέο Corolla αποτελεί άξιο συνεχιστή της παράδοσης της Toyota στη συγκεκριμένη κατηγορία.
Η 10η γενιά του δημοφιλέστερου μικρομεσαίου είναι γεγονός. Το Corolla επέστρεψε πιο σύγχρονο και πιο ικανό στους περισσότερους τομείς, για να συνεχίσει τη μακρά παράδοση του ονόματός του.
Μέσα σε όλα Corolla
Αν ανατρέξουμε πίσω στην ιστορία που το όνομα "Corolla" δημιούργησε, θα διαπιστώσουμε ότι καμία γενιά δεν ήταν τυχαία. Και, βέβαια, καμία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί λιγότερο ενδιαφέρουσα ή προσοδοφόρα για την ίδια την Toyota. Από το 1966 έχουμε δει 10 γενιές του μοντέλου και κάθε φορά αντιμετωπίζουμε κάτι διαφορετικό. Η στροφή στην ποιότητα της 9ης γενιάς, για παράδειγμα, δεν άφησε περιθώρια για αμφισβήτηση, ενώ ανέκαθεν αυτό που χαρακτήριζε το Corolla, ήταν οι δυνατοί του κινητήρες και η αξιόπιστη εικόνα του.
Πλέον… ένα είναι το Corolla
Το πρώτο στοιχείο όπου πρέπει να σταθεί κανείς, είναι το όνομα. Πλέον, όταν λέμε "Corolla", εννοούμε αποκλειστικά και μόνο τη σεντάν έκδοσή του, αφού η πεντάθυρη και τρίθυρη έκδοση λανσάρονται με το νέο όνομα "Auris", σε μια προσπάθεια να αναπτυχθεί η σχέση του -ευρωπαϊκού περισσότερο- κοινού με τα πιο εύηχα ονόματα, με αυτήν την κατάληξη, όπως των Avensis και Yaris. Αξίζει εδώ να σημειωθεί, ότι το Auris με το Corolla αντιμετωπίζονται πλέον ως δύο ξεχωριστά μοντέλα της Toyota, ενώ διαφέρουν και σε αρκετά σημεία (εμφάνιση, εσωτερικό κ.λ.π.).
Τι άλλαξε;
Το νέο Corolla αύξησε τις εξωτερικές του διαστάσεις ως προς τις δύο βασικές έννοιες σε σχέση με την απελθούσα γενιά (+130 χλστ. σε μήκος, +50 χλστ. σε πλάτος), ενώ το ύψος και το μεταξόνιο παρέμειναν ίδια, 1.470 χλστ. και 2.600 χλστ. αντίστοιχα. Αλλαγές έχουν γίνει και σε τεχνικό επίπεδο, αφού η νέα πλατφόρμα ενσωματώνει ίδια λύση ανάρτησης αλλά διαφορετικής εκτέλεσης, νέο σύστημα πέδησης, καλύτερο επίπεδο εξοπλισμού και ψηλότερο τεχνολογικό υπόβαθρο.
Εμφάνιση
Αισθητικά, το νέο Corolla βρίσκεται στην καλύτερη στιγμή της καριέρας του, αφού είναι σύγχρονο και αρκούντως δυναμικό για τετράθυρο αυτοκίνητο. Στο εμπρός μέρος, η μάσκα προέρχεται από το μεγαλύτερο Avensis, ενώ τα φωτιστικά σώματα, με την αιχμηρή τους σχεδίαση, χαρίζουν δυναμική, που έλειπε από την απελθούσα γενιά. Στο πίσω μέρος, ο ιδιαίτερης σχεδίασης μυώδης προφυλακτήρας, σε συνδυασμό με τα ακανόνιστου σχήματος φωτιστικά σώματα, αναλαμβάνει να διατηρήσει τη δυναμική και εκεί, ενώ στα πλαϊνά του αμαξώματος θετική εντύπωση προκαλεί το έντονο νεύρο, που τα διατρέχει σε όλο τους το μήκος.
Ένα αστέρι γεννιέται
Το αν θα πρωταγωνιστήσει και αυτή η γενιά του Corolla, θεωρείται δεδομένο, αφού το άστρο της Toyota σε αυτήν την κατηγορία λάμπει εδώ και χρόνια και ευτυχώς δεν προσπαθεί σπασμωδικά -κάτι που μπορεί να ήταν και αποτυχία- να το αλλάξει! Ανταποκρινόμενη στη νέα εποχή λοιπόν, κατάφερε να εκσυγχρονίσει όσο έπρεπε το νέο της μικρομεσαίο και να το φέρει πιο κοντά στον ανταγωνισμό εν έτει 2007, αναβαθμίζοντάς το παράλληλα σε όλους τους τομείς σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Οι τιμές αγοράς, είναι κάπως τσουχτερές για τα δεδομένα της κατηγορίας. Πιο συγκεκριμένα, εκείνο στα 1,4 λίτρα κοστίζει από 15.980 ευρώ (έκδοση Terra) και φτάνει μέχρι τα 17.780 (έκδοση Luna). Ο εξοπλισμός στη βασική έκδοση περιλαμβάνει μεταξύ άλλων 4 αερόσακους, AC, ράδιο CD, με MP3 και ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός. Στα 1,6 λίτρα οι τιμές ξεκινούν από 18.150 ευρώ.
Μας άρεσε
• Η συνολικά αναβαθμισμένη εικόνα
• Η ποιότητα κύλισης
• Η άνεση της ανάρτησης
• Οι χώροι στο εσωτερικό
Δεν μας άρεσε
• Κάποιες ατέλειες φινιρίσματος (όπως έλλειψη ηχομονωτικού υλικού του κινητήρα, επένδυση χώρου αποσκευών και δάπεδο χώρου αποσκευών)
• Ο χώρος για τα κεφάλια πίσω
Η 10η σε σχέση με την 9η γενιά Corolla σεντάν
• Μεγαλύτερη σε μήκος και πλάτος κατά 130 και 50 χλστ. αντίστοιχα
• Πιο αργή στο 0-100 χλμ./ώρα κατά 1,3 δλ.
• Πιο δυναμική εμφάνιση
• Καλύτερη ποιότητα κατασκευής, φινιρίσματος και συναρμολόγησης
• Ελαφρά μικρότεροι χώροι για επιβάτες
• Μεγαλύτερος χώρος αποσκευών
• Καλύτερη σε οδηγική αίσθηση
• Πιο αργή στο 60-100 χλμ./ώρα με 4η κατά 2,6 δλ.
• Πιο αργή στο 80-120 χλμ./ώρα με 5η κατά 1,2 δλ.
• Καλύτερη στο φρενάρισμα κατά 5 μέτρα από τα 100 χλμ./ώρα
• Καλύτερο επίπεδο εξοπλισμού
• Μειωμένη κατά 520 ευρώ τιμή στη βασική έκδοση (χωρίς να υπολογίζονται οι εκπτώσεις του παλαιότερου)

 
 Toyota Corolla 1,4 & 1,6 Sedan
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Κινητήρας - Επιδόσεις
Παθητική ασφάλεια
Corolla 1,6 Sedan
Συμπέρασμα