Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/4/2007
TEST
Land Rover Freelander 2 3,2 V6
Στα στάνταρ της Land Rover
Διαβάστηκε από 21491 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/4/2007
Το σύστημα τετρακίνησης Terrain Response του Freelander διαθέτει 4 προγράμματα για κάθε είδους δρόμο (χιόνι - λάσπη, πατημένο χώμα, άμμο, κακοτράχαλα σημεία).
Με επιρροές από τα μεγαλύτερα αδέλφια του και προικισμένο με σημαντικά στοιχεία πολυτέλειας, άνεσης και ασφάλειας, το Freelander επανέρχεται στην κατηγορία των SUV έχοντας ανέβει ένα σκαλί σε τιμή, κινητήρα, ποιότητα και οδική συμπεριφορά
Άλλαξέ το εμφανισιακά
Αντικρίζοντας το νέο Freelander, άμεσα αντιλαμβάνεται ο παρατηρητής το εξευγενισμένο προφίλ του, που προέρχεται απευθείας από τα μεγαλύτερα μοντέλα της φίρμας (Discovery και Range Rover). Δεν είναι τόσο δυναμικό όσο το δεύτερο, όμως σαφέστατα απέκτησε χαρακτήρα πολυτελούς SUV, κάτι που κρίνεται πολύ σημαντικό για μια εταιρεία όπως η Land Rover. Έτσι, η εμπρόσθια μάσκα με τα τετράγωνα φωτιστικά σώματα υποδηλώνουν άμεσα την ταυτότητα του οχήματος, ενώ άλλο χαρακτηριστικό των αυτοκινήτων της φίρμας είναι οι εισαγωγές στα εμπρός φτερά. Και στο πίσω μέρος η σχεδίαση παραπέμπει στα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας με τετραγωνισμένη αισθητική, ενώ το πλαϊνό μέρος είναι ίσως και το μοναδικό που εμφανίζει δεσμούς με το Freelander 1 και αυτό λόγω των γυάλινων επιφανειών και της κλίσης της πίσω κολώνας.
Άλλη κλάση
Οι μεγαλύτερες διαστάσεις από το παρελθόν, η καλύτερη ποιότητα κατασκευής, η υιοθέτηση ενός πιο πολυτελούς προφίλ και η μόνο μία βενζινοκίνητη έκδοση, με κυβισμό 3,2 λίτρων, εκ των πραγμάτων τοποθετούν το νέο Freelander σε ανώτερη κλίμακα από το Freelander 1. Η τιμή του έρχεται να επιστεγάσει τα παραπάνω, αφού με 46.000 ευρώ, που κοστίζει η βασική έκδοση, ξεφεύγει πολύ από την κατηγορία των πιο δημοφιλών SUV.
Μας άρεσε
Η οδική συμπεριφορά, η άνεση και η ποιότητα κύλισης που προσφέρει η ανάρτηση, η εικόνα και ποιότητα του εσωτερικού, οι χώροι, τα προγράμματα του συστήματος τετρακίνησης Terrain Response
Δεν μας άρεσε
Η εργονομία ορισμένων χειριστηρίων, το γεγονός ότι η βασική βενζινοκίνητη έκδοση είναι 3,2 λίτρων
Σύστημα τετρακίνησης Terrain Response
Το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης του νέου Freelander αρχικά μεταφέρει την περισσότερη ροπή στον εμπρός άξονα, ενώ ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης, το Haldex σύστημα μπορεί να δώσει περισσότερη ροπή στον πίσω άξονα. Διαθέτει τέσσερα προγράμματα, που ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μέσω περιστροφικού διακόπτη, ανάλογα με το έδαφος που κινείται (άσφαλτο/χώμα, λάσπη, χιόνι/κακοτράχαλα εδάφη και άμμο), εξασφαλίζοντας τα μέγιστα για την ασφαλή προσπέλασή του.
Κωδικός Freelander
Το νέο Freelander αφήνει πίσω του το συντηρητικό προφίλ του παρελθόντος και παρουσιάζεται εντελώς διαφορετικό σε όλους τους τομείς. Με δεδομένη την αλλαγή πλεύσης του Freelander 2, σε σχέση με το Freelander 1, είναι σαφές ότι μάταια οποιοσδήποτε μπορεί να κάνει κάποιου είδους σύγκριση σε όλους τους τομείς. Αλλωστε το Freelander 1 αποτέλεσε μαζί με το RAV4 της Τοyota, ένα από τα πρώτα SUV.

 
 Land Rover Freelander 2 3,2 V6
Εσωτερικό - Χώροι
Κινητήρας - Επιδόσεις
Οδική συμπεριφορά
Παθητική ασφάλεια