Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/5/2007
TEST
Η ρεβάνς
Εσωτερικό
Διαβάστηκε από 22893 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/5/2007
Πιο όμορφο και πιο πολυτελές
"Τι να θυμηθώ"
Το εσωτερικό του Mondeo θυμίζει σίγουρα αυτό του S-Max τόσο στην κεντρική κονσόλα, όσο και στον πίνακα οργάνων ή και στους αεραγωγούς. Πέρα από την αισθητική του ταμπλό, αυτό που μένει είναι γενικά μια αυξημένη αίσθηση πολυτέλειας, η οποία πηγάζει κυρίως από τα πολύ αρχοντικά και αφρώδη υλικά που επέλεξε η Ford, ακόμη και για ορισμένα κρυφά σημεία. Το φινίρισμα είναι γενικά αναβαθμισμένο και ειδικά σε περιοχές όπως οι χειρολαβές των θυρών κ.λ.π. "Παραφωνία" ίσως αποτελεί το "ψιλόφλουδο" ντουλαπάκι εμπρός από το συνοδηγό.
Τι να… ξεχάσω
Σίγουρα κάποια από τα στοιχεία που μπορεί να… ξεχάσει ο υποψήφιος αγοραστής του Mondeo, είναι η σχετικά απρόσωπη σχεδίαση του εσωτερικού, το οβάλ αναλογικό ρολόι στην κεντρική κονσόλα και ο σχετικά σκοτεινός πίνακας οργάνων του απελθόντος μοντέλου. Η κεντρική κονσόλα είναι πλέον πολύ πιο πλατιά, έχει hi-tech ύφος και, αν και χρειάζεται κάποια εξοικείωση, ειδικά στην περιοχή του ηχοσυστήματος, αποδεικνύεται λειτουργική. Κάτι ακόμη που μπορείτε να ξεχάσετε, είναι οι επενδύσεις με εμφάνιση ξύλου, οι οποίες κάνουν το ταμπλό να δείχνει ασύγκριτα πιο συντηρητικό από όσο είναι.
Θέση οδήγησης
Είναι ένα από τα θετικά στοιχεία του Mondeo. Υπάρχουν μικροπαράπονα σχετικά με την καθ' ύψος ρύθμιση του τιμονιού, η οποία ίσως θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερη. Ωστόσο το τελικό αποτέλεσμα δε μετριάζεται.
Για μικροαντικείμενα
Δύο ποτηροθήκες ανάμεσα στις εμπρός θέσεις και ένα πολύ βαθύ και "δίπατο" υποβραχιόνιο-θήκη προορίζονται για μικροαντικείμένα, μαζί με αρκετά ευρύχωρες θήκες στις πόρτες. Για το υποβραχιόνιο να αναφέρουμε, ότι το πρώτο τμήμα του άνοιγε με κάποια δυσκολία.
Η κεντρική κονσόλα έχει σχεδόν λεία επιφάνεια, καθώς μόλις τρία είναι τα μπουτόν που προεξέχουν.

Έντονα σπορ διάθεση έχει ο -χωρισμένος στα δύο- πίνακας οργάνων.

Ακόμη και σε κρυφά σημεία, το ταμπλό διαθέτει αφρώδη πλαστικά.

Ο επιλογέας του κιβωτίου έχει αρκετά ψηλό και πολύ βολικό στέλεχος. "Κρύβει", ωστόσο, το σχεδόν… οριζόντιο τασάκι.

 
 Νέο Ford Mondeo 2,0
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Κινητήρας - Επιδόσεις
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα