Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/6/2007
Test mtx
VW Golf Plus 1,4 TSI
Πολυχρηστικό “GTI”
Διαβάστηκε από 5924 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/6/2007
Το μηχανικό σύνολο των 1,4 λτ. τεχνολογίας TSI, με τους 140 ίππους και τα 220 Nm ροπής, προσφέρει στο Golf Plus υψηλές επιδόσεις σε σχέση με ανταγωνιστικά μικρομεσαία πολυχρηστικά αυτοκίνητα.
Η έκδοση 1,4 TSI του Golf Plus προσφέρει επιδόσεις ενός "GTI" με άνετους χώρους, πολύ καλή ποιότητα και αυξημένα επίπεδα ασφάλειας.
Τo ενός όγκου μικρομεσαίο πολυχρηστικό αυτοκίνητο Golf Plus, με τον κινητήρα 1,4 TSI των 140 ίππων, συνδυάζει τις υψηλές επιδόσεις με τους άνετους χώρους και την ποιότητα και ασφάλεια που εγγυάται το όνομα "VW". Εξωτερικά, το μόνο στοιχείο το οποίο δηλώνει για ποια έκδοση πρόκειται, σε σχέση με τα 1,4 και 1,6 FSI, είναι το λογότυπο TSI στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Στο δρόμο, οι 140 ίπποι περνούν ιδιαίτερα ομαλά, χωρίς ξεσπάσματα και κενά ισχύος, με αποτέλεσμα ο οδηγός να είναι σε θέση να κινηθεί σε ιδιαίτερα σβέλτους ρυθμούς, εκμεταλλευόμενος παράλληλα το στιβαρό πλαίσιο και την πολύ καλή ρύθμιση των ανεξάρτητων αναρτήσεων. Στην ευθεία, το Golf Plus 1,4 TSI παρουσιάζεται σταθερό και αποπνέει ασφάλεια ακόμα και στην τελική του ταχύτητα, ενώ σε μια διαδρομή με στροφές, παραμένει στην προεπιλεγμένη πορεία, η οποία ελέγχεται μέσω του καλού σε αίσθηση τιμονιού.
Εσωτερικό με προσεγμένη ποιότητα - άνετοι χώροι
Στο θάλαμο των επιβατών του Golf Plus μπορούν να μετακινηθούν χωρίς παραχωρήσεις 4 ενήλικες επιβάτες, ενώ ένας ακόμα δε θα βολέψει με άνεση τα πόδια του, λόγω του ψηλού κεντρικού τούνελ. Το ωφέλιμο ύψος και κυρίως ο χώρος για τα γόνατα πίσω είναι υπεραρκετά και, όσον αφορά στο χώρο αποσκευών, έχει μεγάλο άνοιγμα αλλά μικρότερη χωρητικότητα από άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα (395 λτ.).
Κινητήρας υψηλών επιδόσεων
Το μηχανικό σύνολο των 1,4 λτ. τεχνολογίας TSI, με τους 140 ίππους και τα 220 Nm ροπής, προσφέρει στο Golf Plus υψηλές επιδόσεις σε σχέση με ανταγωνιστικά μικρομεσαία πολυχρηστικά αυτοκίνητα. Παράλληλα, εμφανίζει πολύ καλό τράβηγμα και ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, ενώ η βελόνα του στροφόμετρου και του ταχύμετρου "ανεβαίνουν" εύκολα, ανεξάρτητα από την επιλεγμένη σχέση από το θετικό σε αίσθηση κιβώτιο των 6 ταχυτήτων. Στα συν περιλαμβάνονται και η χαμηλή ένταση του θορύβου από τον κινητήρα, καθώς και η λογική κατανάλωση καυσίμου.
Το εσωτερικό διακρίνεται για την προσεγμένη ποιότητα και εργονομία, καθώς και για τους άνετους χώρους.