Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/10/2007
TEST
Mercedes C180 Kompressor
Πληρότητα από τη βάση
Διαβάστηκε από 12076 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/10/2007
Η νέα έκδοση της C-Class, η C180 προσφέρει υψηλή άνεση και σταθερότητα σε κάθε διαδρομή.
Από τη βασική έκδοση της C-Class με τον κινητήρα των 156 ονομαστικών ίππων δε λείπει τίποτα, αφού η C180 προσφέρει σβέλτες επιδόσεις, υψηλή άνεση, ασφάλεια και ποιότητα, όπως και πλήρη εξοπλισμό.
Η άρτι αφιχθείσα νέα έκδοση της C-Class, η C180, αποτελεί την πιο προσιτή έκδοση της μεσαίας Mercedes, καθώς σε σχέση με την αμέσως ισχυρότερη κατά 28 ίππους C200 (σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις), είναι φθηνότερη κατά 4.700 ευρώ (35.200 έναντι 39.900 ευρώ).
Εσωτερικό με υψηλή ποιότητα
Ο θάλαμος των επιβατών της C180 μπορεί να μην εντυπωσιάζει με την αισθητική του, ωστόσο κερδίζει αμέσως τον παρατηρητή με την προσοχή που έχει δοθεί στην ποιότητα κατασκευής. Τόσο στο ταμπλό όσο και σε επιμέρους επιφάνειες της καμπίνας, έχει γίνει χρήση μαλακών πλαστικών, τα οποία χάρη και στη στιβαρή τους συναρμολόγηση ενισχύουν την πολυτελή ατμόσφαιρα του εσωτερικού. Όσον αφορά στην εργονομία, ο οδηγός δε θα δυσκολευτεί να βρει την κατάλληλη θέση οδήγησης και θα εξοικειωθεί σχετικά γρήγορα τις πολλαπλές λειτουργίες του περιστροφικού χειριστηρίου Comand. Σε επίπεδο διαθέσιμων χώρων είναι άνετη για 4 επιβάτες, ενώ ένας τρίτος στο μεσαίο κάθισμα δε θα βολευτεί, λόγω κυρίως του ψηλού κεντρικού τούνελ.
Ιδανική για ταξίδια
Η κάλυψη μακρινών αποστάσεων αποτελεί τον κατάλληλο προορισμό της C180, αφού προσφέρει υψηλή άνεση και σταθερότητα σε κάθε διαδρομή. Στον αυτοκινητόδρομο παρουσιάζεται ακλόνητη ακόμη και σε αυξημένες ταχύτητες, χωρίς οι επιβάτες να ενοχλούνται από εξωγενείς θορύβους. Αισθητά βελτιωμένη οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση παρουσιάζει σε σχέση με την προγενέστερη σε μια διαδρομή με στροφές, καθώς οι αντιδράσεις της υπό πίεση είναι πιο προοδευτικές, ενώ το τιμόνι παρέχει καλύτερη πληροφόρηση. Σε αυτά συμβάλλει και το πακέτο Advanced Agility, που εφοδιαζόταν το αυτοκίνητο της δοκιμής και περιλαμβάνει 15 χλστ. χαμηλότερη ανάρτηση και επιλογή προγράμματος Sport (μέσω διακόπτη στο ταμπλό), το οποίο ρυθμίζει τη σκληρότητα των αναρτήσεων και την αμεσότητα του τιμονιού και του πεντάλ του γκαζιού.
Τα περισσότερα πλαστικά στο εσωτερικό της C 180 είναι μαλακά στην υφή, ενώ η προσεγμένη συναρμογή τους εντείνει τη στιβαρότητα που αποπνέει.

Το ωφέλιμο πλάτος πίσω και ο αέρας για τα γόνατα είναι αρκετά.

Σβέλτες επιδόσεις από το μοτέρ των 168 πραγματικών ίππων
Το μηχανικό σύνολο των 1,8 λτ. της έκδοσης C180 με το μηχανικό υπερσυμπιεστή απέδωσε στο δυναμόμετρο 168 ίππους και 235 Nm ροπής (έναντι 156 ίππων και 230 Nm ροπής, που ανακοινώνει η Mercedes). Οι ρυθμοί επιταχύνσεων τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει είναι πολύ καλοί (καλύτεροι από άλλων μεσαίων 1,8 λτ.), παρά τις μακριές σχέσεις μετάδοσης. Στα "συν" του εν λόγω κινητήρα είναι επίσης η καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές και η γενικά πολιτισμένη του λειτουργία. Παράλληλα, η προσεγμένη ηχομόνωση κρατάει μακριά από την καμπίνα των επιβατών το θόρυβο που παράγει, ακόμη και όταν ο δείκτης του στροφόμετρου πλησιάζει στα κόκκινα. Όσον αφορά στον επιλογέα με τις μακριές διαδρομές, αν και προσφέρει καλύτερη αίσθηση σε σχέση με του προγενέστερου μοντέλου, έχει περιθώρια βελτίωσης.