Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/12/2007
TEST
World Rally Χcitment
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 8852 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/12/2007
Εκεί που σταματάει η τετρακίνηση, επεμβαίνει το ESP…
Στο δρόμο, το νέο Impreza WRX είναι άνετο και παρουσιάζει πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές είναι σχετικά αυξημένες σε σχέση με το παρελθόν, ωστόσο αν τις συνηθίσεις, δεν θα δυσκολευτείς να πας γρήγορα, έχοντας σύμμαχούς σου την τετρακίνηση, το άμεσο τιμόνι και τον εκπληκτικό κινητήρα. Αν ξεπεράσεις τα πολύ υψηλά όρια της πρόσφυσης, το VDC θα σε βοηθήσει να τα ανακτήσεις, ενώ αν θες να "παίξεις", το απενεργοποιείς και έχεις την τετρακίνηση με το μπλοκέ πίσω να σου κάνουν όλα τα χατίρια. Όπως και στα προηγούμενα WRX, τα φρένα έχουν καλή αίσθηση, ωστόσο χάνουν λίγο από την αποτελεσματικότητά τους στη σκληρή χρήση ή -για την ακρίβεια- στην πολύ σκληρή χρήση. Εν κατακλείδι, αυτό που ήθελε η Subaru, το πέτυχε και στο νέο WRX. Το έκανε πιο ευκολοδήγητο και πρακτικό στην καθημερινότητα, χωρίς να χάσει τον ευχάριστο και ασφαλή οδηγικό χαρακτήρα των προηγούμενων.
Το υψηλό προφίλ (50) των ελαστικών (η κατηγορία "παίζει" στο 40άρι ή 45άρι) διατηρεί σε πολύ καλά επίπεδα την άνεση των επιβατών, σε συνδυασμό πάντα με τη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης. Ωστόσο ευθύνονται για τις εμφανείς κλίσεις του αμαξώματος.

 
 Subaru Impreza WRX
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας - Επιδόσεις
Οδική συμπεριφορά
Eσωτερικό - Χώροι