Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/1/2008
TEST
Αsυμβiβαστη!
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 17045 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/1/2008
Την πρώτη λοιπόν, επιλογή στην γκάμα των κινητήρων της X5 αποτελεί ένας νέος 3λιτρος, 6κύλινδρος σε σειρά βενζινοκινητήρας. Το κυριότερο χαρακτηριστικό του εν λόγω μοτέρ είναι ότι -σε σχέση με πριν- εμφανίζεται πιο ισχυρό κατά 41 ολόκληρους ίππους (272 συνολικά), ενώ παράλληλα, με τη χρήση κράματος μαγνησίου και αλουμινίου στην κατασκευή του, είναι και 10 κιλά πιο ελαφρύ (161 κιλά συνολικό βάρος). Κατά συνέπεια, στην πράξη ο νέος αυτός κινητήρας δείχνει ότι μπορεί να διαχειριστεί με ευκολία τους 2+ τόνους που ζυγίζει το αυτοκίνητο, κινώντας το σε παραπάνω από ικανοποιητικούς ρυθμούς. Σε αυτό βέβαια μεγάλο ρόλο παίζει το νέο 6άρι αυτόματο - σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο προσφέρει πιο γρήγορες και άμεσες αλλαγές σχέσεων. Στον τομέα της κατανάλωσης, η BMW ανακοινώνει μέση τιμή 10,9 λτ./100 χλμ., μια τιμή χαμηλότερη μάλιστα από πριν (12,7 λτ./100 χλμ.).
Τετρακίνηση
Το εξελιγμένο σύστημα αυτόματης τετρακίνησης xDrive της BMW X5, υπό κανονικές συνθήκες, μεταφέρει τη ροπή στον εμπρός και πίσω άξονα σε ποσοστό 40:60. Όμως, όποτε χρειαστεί, η αναλογία μπορεί να μεταβληθεί σε όλα τα δυνατά ποσοστά από 0:100 μέχρι και 50:50 μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα.
Ο νέος 3λιτρος κινητήρας είναι πιο ισχυρός, πιο ελαφρύς, αλλά και πιο οικονομικός σε σχέση με πριν, ταιριάζοντας στο χαρακτήρα της επιβλητικής X5.

 
 BMW X5 3,0si
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό - Χώροι
Στο δρόμο