ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/2/2008
Πρώτη επαφή
Ο νέος αρχηγός
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 6868 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/2/2008
Αισθητά βελτιωμένο σε σταθερότητα και άνεση
Η νέα ανάρτηση έχει μειώσει κατά πολύ τις τάσεις πλεύσης και τις κλίσεις του αμαξώματος, σε σχέση με του προγενέστερου Cherokee.
Ένα από τα σημεία που το νέο Cherokee έδειξε να έχει βελτιωθεί σημαντικά, είναι η οδική του συμπεριφορά, γεγονός που είναι αποτέλεσμα των νέων αναρτήσεων και δαπέδου, καθώς και του ανασχεδιασμένου συστήματος διεύθυνσης. Κινούμενοι για πολλά χιλιόμετρα στους φιδίσιους δρόμους του Πηλίου, το πρώτο στοιχείο που διαπιστώσαμε, ήταν οι μικρότερες κλίσεις του αμαξώματος και η γενικά πιο στιβαρή του αίσθηση σε σχέση με την πιο "χαλαρή" του προγενέστερου μοντέλου. Πρόσθετα, ο πίσω άξονας αντιδράει πιο πολιτισμένα και ομαλά στις εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος, γεγονός που έχει μειώσει και τις τάσεις πλεύσης. Το τιμόνι, με τη σειρά του, έχει αποκτήσει ελαφρώς καλύτερη αίσθηση και αμεσότητα, διατηρώντας μία "αδράνεια", κάτι αναμενόμενο για ένα σκληροτράχηλο 4x4. Επιπλέον, η ανάρτηση περνάει με μαλακό τρόπο στο εσωτερικό ακόμη και τις έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος, γεγονός που εκτιμάται κατά πολύ και στις κακοτράχαλες εκτός δρόμου διαδρομές. Σε τέτοια "πεδία" δράσης, το νέο Cherokee είναι ένα πραγματικό… τζιπ, αφού το πατημένο χώμα αποτελεί το άλλο του ήμισυ, ενώ τις πιο δύσβατες εδαφικές ανωμαλίες και τα πιο σαθρά εδάφη θα τα περάσει με ευκολία, ειδικά με την επιλογή των κοντών σχέσεων μετάδοσης.
Αναβαθμισμένη είναι και η άνεση, αφού οι όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος απορροφώνται αποτελεσματικά και δεν ενοχλούν τους επιβάτες

Οι αυξημένες διαδρομές της ανάρτησης (192 χλστ.), σε συνδυασμό με τις μεγάλες "γωνίες" του αμαξώματος και τη νέα τετρακίνηση, αποτελούν εχέγγυα για τις εκτός δρόμου αποδράσεις.

 
 Νέο Jeep Cherokee
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Τετρακίνηση
Κινητήρας