Διαβάστηκε από 6871αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/2/2008
Το V6 μηχανικό σύνολο των 3,7 λτ. με τους 211 ονομαστικούς ίππους και τα 314 Nm ροπής δε διακρίνεται για τη σύγχρονη τεχνολογία του, αφού διαθέτει 2 βαλβίδες ανά κύλινδρο και μονό εκκεντροφόρο επικεφαλή. Χαρακτηριστικό του στοιχείο είναι το βαθύ γουργουρητό που παράγει, το οποίο αποκτά πιο άγρια χροιά σε ήχο στις πιο υψηλές στροφές, όπου δείχνει μια "δυσαρέσκεια". Αυτό που εκτιμάται από την πρώτη στιγμή, είναι η άφθονη διαθέσιμη ροπή από τις χαμηλές στροφές και οι ικανοποιητικοί ρυθμοί επιταχύνσεων που προσφέρει στο βαρύ αμάξωμα των 2 τόνων. Για τη μετάδοση της κίνησης φροντίζει το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων των 4 σχέσεων μετάδοσης, το οποίο παρουσιάζει ικανοποιητική, σχετικά, αμεσότητα στις εντολές του οδηγού, αν και θα ήταν προτιμότερο ένα 5 σχέσεων, με πιο κοντές σχέσεις μετάδοσης. Η σειριακή λειτουργία που συνήθως συναντάται στα περισσότερα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, δεν υφίσταται στην περίπτωση του νέου Cherokee, ενώ και ο επιλογέας δεν είναι ο πιο εύχρηστος στις αλλαγές. Εκτός από τον κινητήρα βενζίνης, το νέο 4x4 της Jeep είναι διαθέσιμο και με έναν 4κύλινδρο, 16βάλβιδο ντίζελ 2,8 λτ., με ισχύ 177 ίππων και ροπή 460 Nm, ο οποίος συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο (προαιρετικά και με 5τάχυτο αυτόματο).