Διαβάστηκε από 6867αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/2/2008
Μέσω του εικονιζόμενου χειριστηρίου γίνεται η επιλογή της μόνιμης αυτόματης τετρακίνησης και των κοντών σχέσεων μετάδοσης.
Ο μοχλός τύπου χειρόφρενου, που διέθετε το προγενέστερο Cherokee για τις επιλογές τις τετρακίνησης, αντικαταστάθηκε στο νέο μοντέλο από ένα πιο κομψό και πρακτικό χειριστήριο, το οποίο βρίσκεται στην ίδια θέση, δίπλα από τον επιλογέα των ταχυτήτων. H μόνιμη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς παραμένει και στο νέο Cherokee, το οποίο φέρει το πιο εξελιγμένο σύστημα αυτόματης τετρακίνησης Selec-Trac II. Έτσι, στο "πρόγραμμα" 4WD Auto ρυθμίζει αυτόματα τη ροπή ανάμεσα στους δύο άξονες, ανάλογα τις συνθήκες πρόσφυσης (μέχρι ποσοστό 42:58), ενώ για την κίνηση σε πιο απαιτητικές διαδρομές, υπάρχει και η επιλογή των κοντών σχέσεων μετάδοσης (4WD Low). Παράλληλα, σε αυτή τη θέση, το ESP απενεργοποιείται αυτομάτως και το κεντρικό διαφορικό είναι μόνιμα μπλοκαρισμένο. Το νέο Cherokee εφοδιάζεται στάνταρ τόσο με το σύστημα υποβοήθησης κατάβασης (Hill Descent Control σε συνδυασμό με το 4WD Low), όσο και εκκίνησης σε ανηφόρα (Hill Start Assist), το οποίο κρατάει το πεντάλ των φρένων πατημένο για 2 δλ., προκειμένου να μην κυλήσει προς τα πίσω το όχημα.