• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/2/2008
TEST
Νέο Audi A4 1,8 TFSI
Τεχνοκράτης!
Διαβάστηκε από 40255 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/2/2008
Νέο Audi A4 1,8 TFSI: πιο δυναμική και σύγχρονη από ποτέ
Το νέο Audi A4 ενσωματώνει μια σειρά από τεχνολογικές λύσεις, έτσι ώστε να προσφέρει περισσότερη άνεση, ασφάλεια και πολυτέλεια στον απαιτητικό ιδιοκτήτη του. Εκτός όμως από αυτόν και η Audi περιμένει πολλά από το νέο της μοντέλο, σε μια κατηγορία όπου πλέον ο ανταγωνισμός έχει γίνει πιο δύσκολος από ποτέ.
Οι κλασσικές γραμμές της Audi συναντώνται και στο πίσω τμήμα του νέου A4, το οποίο πάντως καταφέρνει να δείχνει "φρέσκο" σχεδιαστικά.
Το A4 αποτελεί τον "καθρέφτη" της Audi προς τη μεγαλύτερη μάζα του αγοραστικού κοινού και ειδικά της δύσκολης κατηγορίας των πολυτελών μεσαίων. Με δεδομένο και το σκληρό ανταγωνισμό που χρόνια τώρα δημιουργεί η ύπαρξη των Mercedes C-Class και BMW Σειρά 3 στην κατηγορία, το αυτοκίνητο της Audi έχει να επιτελέσει ένα δύσκολο έργο, αφού σε κάθε του γενιά πρέπει να αποδεικνύεται ολοένα και καλύτερο, ολοένα και πιο ανταγωνιστικό.
Εντυπωσιακή εμφάνιση "Audi"
Στη νέα του, λοιπόν, γενιά, το Audi A4 εμφανίζει μια πιο δυναμική και σύγχρονη εμφάνιση από ποτέ, χωρίς όμως αυτή να ξεφεύγει από τη γνωστή σχεδιαστική ταυτότητα της Audi. Η μεγάλη εμπρός τραπεζοειδής μάσκα αποτελεί σήμα κατατεθέν της εταιρείας από το Ίνγκολσταντ, τα νικελωμένα πλαίσια των παραθύρων είναι χαρακτηριστικό στοιχείο όλων των νέων Audi, ενώ τα οριζόντια πίσω φωτιστικά προέρχονται από το Audi A5. Αυτό δεν είναι, όμως, το μοναδικό κοινό αισθητικό σημείο των δύο αυτοκινήτων. Μετά, λοιπόν, το μεσαίο γερμανικό κουπέ, και το νέο Audi A4 απέκτησε τα εντυπωσιακά εμπρόσθια φωτιστικά με τους προβολείς Xenon Plus (προαιρετικά) και την εσωτερική κυματοειδή λωρίδα φωτιστικών LED. Στο δυναμισμό του εμπρόσθιου τμήματος συμβάλλει και ο προφυλακτήρας, με τους μεγάλους αεραγωγούς και το εξέχον σπόιλερ στο κάτω τμήμα του.
Διακριτικά αυξημένες διαστάσεις
Η νέα γενιά του Audi A4 μεγάλωσε σε διαστάσεις και ιδιαίτερα σε μήκος και πλάτος, χωρίς όμως σε καμία περίπτωση να το δείχνει. Κοιτάζοντας κανείς από μπροστά ή και από το πλάι το αυτοκίνητο, δύσκολα αντιλαμβάνεται τα 4,7 μέτρα του μήκους του, αλλά και το μεγάλο μεταξόνιο των 2,8 μέτρων. Υπεύθυνο γι αυτό είναι κυρίως το εμπρόσθιό του τμήμα και ειδικά ο μικρότερος εμπρός πρόβολος και το πιο κεκλιμένο καπό. Βέβαια, αυτό δε σημαίνει σε καμία περίπτωση, ότι το νέο A4 υπολείπεται επιβλητικότητας των υπολοίπων ανταγωνιστών του, αφού το αμάξωμα, με τις ρευστές γραμμές, τις οριζόντιες νευρώσεις και το δυναμικό εμπρόσθιο τμήμα, τραβάει με ευκολία τα βλέμματα πάνω του. Στο κάτω-κάτω, η επιτυχία του αυτοκινήτου είναι ότι δείχνει ως μια φυσική εξέλιξη του προηγούμενου A4 και σίγουρα έχει από αισθητικής πλευράς πολλά περισσότερα να προτάξει, εκτός από τις μεγαλύτερές του διαστάσεις.
Στα ίδια περίπου επίπεδα οι τιμές
Η Audi διατήρησε την τιμή του νέου A4 περίπου στα ίδια επίπεδα με αυτή του προηγούμενου μοντέλου. Έτσι, λοιπόν, στην έκδοση με τον 1,8 TFSI των 160 ονομαστικών ίππων, το αυτοκίνητο ξεκινά από τα 33.500 ευρώ, μια πολύ καλή τιμή για την κατηγορία, βάσει και του πλήρους εξοπλισμού. Από εκεί και πέρα, στην γκάμα υπάρχει και η μικρότερη έκδοση του 1,8 TFSI, με απόδοση 120 ίππων (για την έκδοση αυτή η εταιρεία δέχεται παραγγελίες) και τιμή από 27.500 ευρώ (εδώ ο εξοπλισμός έχει κάποιες ελλείψεις), ενώ γι αυτούς που θέλουν περισσότερα, η κορυφαία έκδοση των 3,2 λίτρων (265 PS) κοστίζει 56.500 ευρώ.
Μας άρεσε
Η εμφάνιση, η ποιότητα και η εικόνα στο εσωτερικό, οι μεγαλύτεροι χώροι για τους επιβάτες, η απορροφητικότητα της ανάρτησης, η απόδοση και οι πολύ καλές επιδόσεις του κινητήρα, η αποτελεσματικότητα στο φρενάρισμα
Δεν μας άρεσε
Η αίσθηση και η επαναφορά του συστήματος διεύθυνσης κυρίως σε πιο χαμηλές ταχύτητες, ο χρόνος προσαρμογής του χρήστη στο σύστημα MMI
Μακάρι…
… η Audi να έδινε μεγαλύτερη χρονικά εγγύηση από τα 2 χρόνια, για τα μηχανικά μέρη του οχήματος

 
 Νέο Audi A4 1,8 TFSI
Κινητήρας
Εσωτερικό
Στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα