ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/4/2008
Πρώτη επαφή
Νέο Μitsubishi Lancer Evolution
Λέγε με “Evolution”
Διαβάστηκε από 2411 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/4/2008
Στην Ελλάδα τέλη Ιουνίου
Με περισσότερο σύγχρονο από ποτέ προφίλ και εξευγενισμένο σε όλα τα σημεία, το νέο Evolution αφήνει τα προηγούμενα στην ιστορία και χαράζει τη δική του νέα πορεία ως κορυφαία έκδοση του Lancer, χωρίς αριθμό να το συνοδεύει…
Από το 1992 και έπειτα, το Lancer είχε στην γκάμα του ένα αυτοκίνητο που αγαπήθηκε πολύ από τους φανατικούς της αυτοκίνησης. Το εκάστοτε Evolution -μέχρι και το κορυφαίο Evolution IX- είχε στα γονίδιά του έντονα το αγωνιστικό στοιχείο τόσο οδηγικά, όσο και αισθητικά. Δεν είχες κανένα λόγο να επιλέξεις το EVO (ως το υποκοριστικό του) για την εμφάνισή του ή την πολυτέλειά του. Ήταν ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο και το έδειχνε σε κάθε επαφή μαζί του. Σκληροπυρηνικό και ανόθευτο σε αίσθηση, αγαπήθηκε απ' όλους τους "πραγματικούς" οδηγούς. Εκείνους που μπορούσαν να αντιληφθούν τη διαφορά του σε σχέση με τα υπόλοιπα της ίδιας - σε χρήμα - αξίας, αφήνοντας στο περιθώριο τους τετριμμένους τομείς σύγκρισης δύο αυτοκινήτων.
Οι… καιροί άλλαξαν
Το νέο Evolution αποστασιοποιείται από το παρελθόν σε κάποιους τομείς και παρουσιάζεται πιο σύγχρονο και εξευγενισμένο. Με μια λέξη θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε πιο ευρωπαϊκό, αφού διατήρησε τα εγγενή χαρακτηριστικά που το έκαναν διάσημο, αλλά πλέον προσφέρει πολλά περισσότερα από τους ανταγωνιστές του, σε τομείς που εκείνοι αδιαφορούσαν. Ποιος ξεχνάει, για παράδειγμα, τη λιτή αισθητική του εσωτερικού του EVO IX ή -ακόμη χειρότερα- του EVO VI; Ποια μαλακά πλαστικά και ποια δερμάτινα καθίσματα; Το νέο Evolution έρχεται πιο κοντά από ποτέ στα απλά και ταπεινά Lancer και αυτό είναι και καλό αλλά και κακό. Και εξηγούμαστε: το Evolution, αν μη τι άλλο, είναι η κορυφαία έκδοση του Lancer και κανείς δεν το αμφισβητεί αυτό. Έχασε όμως το χαρακτήρα του Rally replica car και θεωρούμε ιδιαίτερα δύσκολο να μπορέσει να προσελκύσει το κατεξοχήν κοινό των EVO τόσο σε εμφάνιση, όσο και σε οδηγικό χαρακτήρα. Το περίεργο είναι ότι αυτό έγινε αυτοσκοπός. Η Mitsubishi ήθελε ένα πιο πολιτισμένο και πιο "καθημερινό" αυτοκίνητο ν' αποτελέσει το διάδοχο της σειράς Εvolution και σίγουρα τα κατάφερε.
Εξοπλισμός
Το νέο Evolution πλαισιώνει τη νέα του εικόνα και προκειμένου να τοποθετηθεί σε μια ανώτερη κατηγορία από εκείνη που βρίσκονταν τα προηγούμενα, διαθέτει και τον ανάλογο πλούσιο εξοπλισμό. Έτσι, το νέο Evolution θα εφοδιάζεται με 9 αερόσακους (και γονάτων οδηγού), Βi Xenon φώτα, αισθητήρες βροχής και φωτισμού, ενώ, ανάλογα με την έκδοση, θα διαθέτει και ηχοσύστημα υψηλής ευκρίνειας με σκληρό δίσκο και σύστημα πλοήγησης, bluetooth, σύστημα εισόδου και εκκίνησης κινητήρα χωρίς κλειδί, θερμαινόμενα καθίσματα, cruise control κ.ά. Με αυτά γίνεται σαφές, ότι το Evolution στοχεύει πλέον σε πιο ευρύ κοινό, που αναζητά ένα αυθεντικό σπορ αυτοκίνητο, χωρίς περιορισμούς στις ανέσεις και την ασφάλεια.
Εμφάνιση
Το νέο Evolution, όπως προαναφέραμε, βασίζεται στις εκδόσεις Lancer Sports Sedan και αυτό είναι εμφανές, παρά τα επιπλέον στοιχεία που εφαρμόζει. Ένα από εκείνα είναι η εμπρόσθια τραπεζοειδής μάσκα του, που εντείνει τη δυναμική του εμπρόσθιου μέρους, ενώ η υψηλή αεροτομή στο πίσω μέρος, εκτός του ότι συντελεί στην ταυτοποίηση του ονόματός του (βλ. Εvolution) και εκφράζει δυναμισμό, έχει και λειτουργικό όφελος σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς σε υψηλές ταχύτητες. Η εμφάνιση του Evolution, λοιπόν, διαθέτει έντονα σπορ στοιχεία και εκφράζει δυναμισμό, χωρίς να χαρακτηρίζεται κραυγαλέο ή εκκεντρικό, όπως τα προηγούμενα, προσελκύοντας σαφώς μεγαλύτερο κοινό, που άλλωστε είναι και ο απώτερος σκοπός του σε όλα τα επίπεδα.
Εμφανισιακά, το νέο Lancer Evolution παρουσιάζει κοινά στοιχεία με τα υπόλοιπα Lancer Sports Sedan. Σε σχέση με τα προηγούμενα Evo, έχει ως κοινά στοιχεία τον τύπο του αμαξώματος (σεντάν), τη μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος και τους αεραγωγούς στο αλουμινένιο εμπρός καπό.

 
 Νέο Μitsubishi Lancer Evolution
Εσωτερικό
Κινητήρας - Κιβώτιο
Οδική συμπεριφορά
Τεχνολογία τετρακίνησης