ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/4/2008
Πρώτη επαφή
Λέγε με “Evolution”
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 2414 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/4/2008
Πάμε γι άλλα…
Το νέο Evolution βασίζεται στην παγκόσμια πλατφόρμα (Project Global) που χρησιμοποιούν άλλωστε και τα κοινά Lancer Sports Sedan. Στο Εvolution συναντάμε μια αύξηση του μεταξονίου κατά 15 χλστ. έναντι εκείνων, ενώ το πλαίσιο είναι κατά 34% πιο στιβαρό και 64% πιο ανθεκτικό στις στρεβλώσεις, σε σχέση με το Evolution IX. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι σκληρή, όχι όμως σε σημείο που να μπορεί να χαρακτηριστεί "νευρική" και "κουραστική", προσφέροντας σχετικά καλά επίπεδα άνεσης -τηρουμένων των αναλογιών. Οδηγικά, το Εvolution, αν και παρουσιάζει άμεσα το διαφορετικό του προσανατολισμό με τα προγενέστερα, διατηρεί στο έπακρο τη σβελτάδα του και παρουσιάζει πιο πολιτισμένες αντιδράσεις. Η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός από το σύστημα διεύθυνσης είναι πιο φιλτραρισμένη σε σχέση με του EVO IX και χάνει και σε απόκριση, αλλά τελικά αυτό συνηθίζεται. Τα περιθώρια της πρόσφυσης φαντάζουν αξεπέραστα, ενώ στην υπερβολή, το πίσω μέρος καθίσταται πιο προβλέψιμο και δεν αποσταθεροποιείται το ίδιο εύκολα, με το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας -αν δεν έχει απενεργοποιηθεί πλήρως- να επεμβαίνει διακριτικά και ουσιαστικά. Τα φρένα, που αποτελούνται από αεριζόμενους πλευστούς δίσκους εμπρός και πίσω, εκπλήσσουν ευχάριστα με την απόδοσή τους. Σε όλα αυτά συνδυάστε το άμεσο κιβώτιο SST και τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα (S-AWC) και έχετε ένα σύνολο, που σκοπό έχει να μετατρέψει εύκολα και αβίαστα μια διαδρομή σε ευχάριστη εμπειρία.
Η Mitsubishi το δηλώνει ξεκάθαρα: "Ξεχάστε τα EVO που ξέρατε!". Το νέο Evolution δεν είναι αγωνιστικό παραγωγής και ξεφεύγει από την ιστορική διαμάχη των Evo με τα Impreza. Εμείς λέμε ότι έχει χάσει τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα του και την αίσθηση εκείνου που σίγουρα θα θέλαμε, είναι όμως γρήγορο (ίσως και περισσότερο από το IX) και δεν ανησυχεί τον οδηγό του σε καμία περίπτωση, με την τετρακίνηση και τα υπόλοιπα συστήματα να φροντίζουν γι αυτό.

 
 Νέο Μitsubishi Lancer Evolution
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Κινητήρας - Κιβώτιο
Οδική συμπεριφορά
Τεχνολογία τετρακίνησης