ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/4/2008
Πρώτη επαφή
Λέγε με “Evolution”
Κινητήρας - Κιβώτιο
Διαβάστηκε από 2416 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/4/2008
Τεχνολογικά διαμάντια της Mitsubishi
Ο νέος δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας που κινεί το Evolution, αποδίδει 295 ίππους και ζυγίζει 12 κιλά λιγότερο από τον προηγούμενο 4G63. Αποτελεί προϊόν της σειράς World Engines, έχει κυλινδροκεφαλή και μπλοκ από αλουμίνιο και ενσωματώνει την τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (MIVEC), που γνωρίσαμε και στον 4G63. O "4Β11", όπως είναι ο κωδικός του, βρίσκεται χαμηλότερα τοποθετημένος, επιτυγχάνοντας καλύτερη κατανομή του βάρους και του κέντρου βάρους, ενώ διαθέτει υπερτροφοδότη Twin Scroll, που εξασφαλίζει άμεση απόκριση και ελάχιστο lag. Οι επιδόσεις που προσδίδει στο αμάξωμα των 1.590 κιλών είναι εντυπωσιακές, ενώ ειδική μνεία πρέπει να γίνει στο πρώτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (Τwin Clutch SST) της εταιρείας που συνδυάζεται. Εκείνο είναι ένα κιβώτιο που διαθέτει δύο πρωτεύοντες άξονες και που στον μεν πρώτο επιλέγονται οι σχέσεις 1η, 3η, 5η και όπισθεν, ενώ ο δεύτερος επιλέγει τις σχέσεις 2α, 4η και 6η. Το SST κιβώτιο επιτυγχάνει άμεσες και ομαλές εναλλαγές των σχέσεων, ενώ διαθέτει τρία προγράμματα επιλογής από τον οδηγό, ανάλογα με τις απαιτήσεις του. Το πρόγραμμα Normal επιτυγχάνει ομαλές αλλαγές σε χαμηλές σχετικά στροφές, το πρόγραμμα Sport επιτυγχάνει αλλαγές σε πιο υψηλές στροφές (στην αυτόματη λειτουργία) και πιο άμεσες στη χειροκίνητη (από τα paddles πίσω από το τιμόνι είτε από τον επιλογέα), ενώ στη θέση S-Sport εκείνο επιτυγχάνει ακόμη σε πιο υψηλές στροφές αλλαγές και ακόμα πιο άμεση αντίδραση των δύο συμπλεκτών. Προαιρετικά, το Lancer Evolution θα διατίθεται βέβαια και με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

 
 Νέο Μitsubishi Lancer Evolution
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Κινητήρας - Κιβώτιο
Οδική συμπεριφορά
Τεχνολογία τετρακίνησης