Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/6/2008
TEST
Μας κακομαθαίνετε, κύριε πρέσβη…
Εσωτερικό
Διαβάστηκε από 23398 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/6/2008
Προσεγμένη ποιότητα και μοντέρνο ντιζάιν
Το ταμπλό διακρίνεται για τη μοντέρνα αισθητική και την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, αλλά και για τα ατοπήματα στην εργονομία.
Ποιότητα
Η προσοχή που έχει δοθεί στην ποιότητα κατασκευής αποτελεί μαζί με τη σχεδίαση τα πιο θετικά στοιχεία του εσωτερικού. Για το πάνω μέρος του ταμπλό έχει χρησιμοποιηθεί ένα παχύ αφρώδες πλαστικό με ευχάριστη υφή, το οποίο συναντάται και σ' ένα τμήμα των θυρών. Επίσης, και τα σκληρά πλαστικά ικανοποιούν σε ποιότητα, όπως επίσης ισχύει για το φινίρισμα και τη συναρμογή των επιμέρους επιφανειών.
Εργονομία
Σε αυτό τον τομέα υπάρχουν τα περισσότερα ελαττώματα που συναντά κανείς στο εσωτερικό του νέου C5. Το πρώτο στοιχείο που κατά πάσα πιθανότητα θα αναζητήσει ο οδηγός και δε θα ικανοποιηθεί, είναι κάποια θέση για να τοποθετήσει ένα ποτήρι ή μικρό μπουκάλι, αφού υπάρχει μόνο ένας πτυσσόμενος, όχι βολικός δακτύλιος μέσα στο υποβραχιόνιο. Κάτι που δε συμβαδίζει με τον οικογενειακό και «ταξιδιάρικο» χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Παράλληλα και οι επιμέρους αποθηκευτικοί χώροι είναι μικροί, όπως αυτοί στην κεντρική κονσόλα και στις πόρτες. Από πλευράς εργονομίας, οι πολλοί επιμέρους διακόπτες στο κεντρικό τμήμα του τιμονιού δεν είναι πρακτικοί, μεταξύ των οποίων είναι και αυτοί για την κόρνα. Ακόμα, το πλήκτρο για τα αλάρμ είναι τοποθετημένο μακριά από τον οδηγό, καθώς βρίσκεται μπροστά από το συνοδηγό. Τέλος, η θέση οδήγησης ικανοποιεί σε γενικές γραμμές μετά από λίγο ψάξιμο, ενώ θα ήταν προτιμότερο η κλίση της πλάτης να μην ήταν «σκαλωτή».
Σχεδίαση
Ενδιαφέρουσα παρουσιάζεται η αισθητική του θαλάμου των επιβατών στο νέο C5, τόσο όσον αφορά στο ταμπλό, το οποίο μοιάζει σαν να χωρίζεται σε τρία επίπεδα, όσο και στις επενδύσεις των θυρών. Ξεχωριστή σχεδίαση έχουν με τη σειρά τους ο πίνακας οργάνων με τις τρεις κοιλότητες και τις ψηφιακές και αναλογικές ενδείξεις, το τιμόνι με το σταθερό κέντρο και οι αεραγωγοί με το διαφορετικό σχήμα από την πλευρά του οδηγού και συνοδηγού.
Ξεχωριστή είναι η εικόνα του πίνακα οργάνων, με την πληθώρα των ενδείξεων.

Το ταμπλό διακρίνεται για τη μοντέρνα αισθητική και την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, αλλά και για τα ατοπήματα στην εργονομία.

Όπως στο C4, έτσι και στο C5 το κεντρικό τμήμα του τιμονιού είναι σταθερό, όταν περιστρέφεται η στεφάνη

Ο κλιματισμός περιλαμβάνεται στάνταρ, ενώ ο διζωνικός διατίθεται από την πιο πλούσια έκδοση Prestige.

 
 Νέο Citroen C5 1,8
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας
Παθητική ασφάλεια
Τεχνολογία
Στο δρόμο
Συμπέρασμα