Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/6/2008
TEST
Μας κακομαθαίνετε, κύριε πρέσβη…
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 23398 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/6/2008
Αρκετό βάρος για τους 121 ίππους
Το 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων έχει μακριές διαδρομές και μια σχετική ασάφεια και χαλαρότητα στις αλλαγές.
Το μηχανικό σύνολο των 1,8 λτ., το οποίο αποτελεί τη βάση και στο νέο C5, έχει χαμηλή σχετικά απόδοση (121 ίπποι στο δυναμόμετρο έναντι 127 εργοστασιακών), ενώ πρόσθετα έρχεται αντιμέτωπο με τους 1,5+ τόνους, που ζυγίζει το αυτοκίνητο. Το αποτέλεσμα είναι οι μέτριες επιδόσεις τόσο από στάση, όσο και οι εν κινήσει, συγκριτικά με άλλα 1.800άρια μεσαία, γεγονός που αντιλαμβάνεται άμεσα ο οδηγός. Ο τελευταίος θα πρέπει να πατάει συνεχώς βαθιά το γκάζι, καθώς το αυτοκίνητο επιταχύνει σε αξιοπρεπείς ρυθμούς από τις 4.000 σ.α.λ. περίπου και άνω. Από τις μεσαίες στροφές και κάτω το τράβηγμα είναι μέτριο, γεγονός που γίνεται περισσότερο αισθητό όταν λειτουργεί και ο κλιματισμός. Ωστόσο, το θετικό στοιχείο είναι ότι το μοτέρ ανεβάζει με προθυμία στροφές και φτάνει εύκολα σχετικά στην κόκκινη περιοχή, αυξάνοντας όμως έτσι την κατανάλωση και τον παραγόμενο θόρυβο που εισέρχεται στο εσωτερικό. Τέλος, όσον αφορά στο 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, η καλή διάταξη των σχέσεων βοηθάει εν μέρει να δώσει την απαραίτητη ζωντάνια, όμως ο αντίστοιχος επιλογέας έχει μακριές διαδρομές και είναι χαλαρός στις αλλαγές.
Οι 121 πραγματικοί ίπποι του κινητήρα των 1,8 λτ. έρχονται αντιμέτωποι με τα 1.529 κιλά του αμαξώματος, γεγονός που έχει άμεσο αντίκτυπο στις επιδόσεις.

 
 Νέο Citroen C5 1,8
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας
Παθητική ασφάλεια
Τεχνολογία
Στο δρόμο
Συμπέρασμα