Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/6/2008
TEST
Μας κακομαθαίνετε, κύριε πρέσβη…
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 23398 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/6/2008
Υψηλή άνεση και σταθερότητα
Το νέο C5 με τον κινητήρα των 1,8 λτ., ανεξαρτήτως έκδοσης εξοπλισμού, δεν εφοδιάζεται προς το παρόν με την υδροενεργητική ανάρτηση Hydractive III, η οποία περιλαμβάνεται στα μοντέλα με τα μηχανικά σύνολα βενζίνης των 2,0 και 3,0 λτ. (καθώς και με τους ντίζελ των 2,0 2,2 και 2,7 λτ.). Ωστόσο, το νέο μεσαίο Citroen με τη «μεταλλική» ανάρτηση, όπως ονομάζεται από τη γαλλική φίρμα, παρουσιάζεται ασφαλές στο δρόμο και πάνω απ' όλα διακρίνεται για τα κορυφαία επίπεδα άνεσης. Αυτό εκτιμάται από τον οδηγό με το που θα διανύσει τα πρώτα μέτρα με το νέο C5, αφού δε θα τον ενοχλήσουν οι μύριες ανωμαλίες των δρόμων, οποίες φιλτράρονται αποτελεσματικά από τη μαλακή σε ρύθμιση ανάρτηση του αυτοκινήτου, διατηρώντας την άνεση σε υψηλά επίπεδα, σε συνδυασμό με τα αναπαυτικά καθίσματα. Μόνο κάποιες μεγάλες λακκούβες και έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες θα περάσουν στο εσωτερικό πιο πολύ ακουστικά με τη μορφή χτύπου, παρά ως κραδασμός. Παράλληλα, ο χαμηλός θόρυβος κύλισης των τροχών και η γενικότερα προσεγμένη ηχομόνωση δίνουν την εντύπωση στους επιβαίνοντες, ότι το αυτοκίνητο δεν πατάει στην άσφαλτο αλλά σε ένα στρώμα αέρα. Στοιχείο που είναι θετικό σε μεγάλες ευθείες και στις μακρινές μετακινήσεις γενικότερα, καθώς οι επιβαίνοντες ταξιδεύουν ανενόχλητοι και φτάνουν στον τελικό τους προορισμό ατσαλάκωτοι. Από την άλλη όμως, υπάρχει και η αρνητική πλευρά, ως προς την αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός, η οποία είναι φιλτραρισμένη και αποστειρωμένη. Θετικά είναι τα σχόλια για το σύστημα διεύθυνσης με τη μεταβαλλόμενη ηλεκτρική υποβοήθηση, η οποία βαραίνει όσο αυξάνεται η ταχύτητα του οχήματος και μεταφέρει στα χέρια του οδηγού την απαραίτητη πληροφόρηση για τη θέση των τροχών σε μια διαδρομή με στροφές. Σε αυτή την περίπτωση, ο οδηγός αντιλαμβάνεται το αυξημένο βάρος και τον όγκο του αμαξώματος, το οποίο εμφανίζει κάποιες αισθητές κλίσεις. Παράλληλα, σε πιο πιεσμένους ρυθμούς, το νέο C5 έχει τάσεις υποστροφής, ενώ και με άφημα του γκαζιού στην κορυφή της στροφής θα γλιστρήσει το πίσω μέρος του, λόγω της κακής κατανομής του βάρους (61% στον εμπρός άξονα και 39% στον πίσω), χαρακτηριστικά που εξαλείφονται με την επέμβαση του ΕSP.
Το κύριο στοιχείο που χαρακτηρίζει το νέο C5 στο δρόμο, είναι η κορυφαία άνεση που προσφέρει, σε συνδυασμό με την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και την προσεγμένη ηχομόνωση.

Σε πιο πιεσμένους ρυθμούς, σε μια διαδρομή με στροφές, το αυτοκίνητο δείχνει το βάρος του και έχει τάσεις υποστροφής, οι οποίες εξαλείφονται αυτομάτως από το στάνταρ ESP.

 
 Νέο Citroen C5 1,8
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας
Παθητική ασφάλεια
Τεχνολογία
Στο δρόμο
Συμπέρασμα