Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/7/2008
Πρώτη επαφή
Έτοιμη για προκλήσεις
Παθητική ασφάλεια
Διαβάστηκε από 6027 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/7/2008
Το πλαίσιο της GLK είναι κατασκευασμένο σχεδόν κατά το ήμισυ από ατσάλι υψηλής και υπέρ υψηλής αντοχής (αποτελεί το 47% του συνολικού του βάρους), γεγονός που εγγυάται αντοχή σε μια ενδεχόμενη σύγκρουση. Για την περαιτέρω προστασία των επιβατών φροντίζουν οι έως 9 αερόσακοι (2 μετωπικοί, 2 οροφής, 1 για τα γόνατα του οδηγού και 4 πλευρικοί, από τους οποίους οι 2 πίσω είναι προαιρετικοί), τα ενεργά εμπρός προσκέφαλα, οι ζώνες ασφαλείας με τους προεντατήρες και περιοριστές φορτίου (εκτός του πίσω μεσαίου επιβάτη), που ελέγχονται όλα μαζί μέσω μιας κεντρικής μονάδας με την ονομασία "ARAMIS".

 
 Νέα Mercedes GLK
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες
Εσωτερικό
Χώροι
Παθητική ασφάλεια
Τεχνολογία
Στο δρόμο
Τετρακίνηση