Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/7/2008
Πρώτη επαφή
Έτοιμη για προκλήσεις
Τετρακίνηση
Διαβάστηκε από 6027 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/7/2008
Η ταχύτητα με την οποία κινείται το αυτοκίνητο όταν ενεργοποιηθεί το DSR, αναγράφεται στην οθόνη πολλαπλών ενδείξεων του ταχύμετρου.
Η μόνιμη 4κίνηση 4MATIC είναι γνωστή και από άλλα επιβατικά και εκτός δρόμου μοντέλα της Mercedes και κατανέμει τη ροπή σε ποσοστό 45:55 στον εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα, ενώ συνεργάζεται με το ESP, το ASR και το 4ETS. Το κεντρικό διαφορικό αποτελείται από ένα νέο πολύδισκο συμπλέκτη και μεταφέρει επιπλέον 50 Nm ροπής στους τροχούς, όταν η πρόσφυση είναι πολύ χαμηλή (π.χ. κατά την κίνηση στο χιόνι). Επιπλέον, προαιρετικά περιλαμβάνεται το σύστημα υποβοήθησης κατάβασης (Downhill Speed Regulation), που διατηρεί την ταχύτητα μεταξύ 4 και 18 χλμ./ώρα. Επίσης, προαιρετικά με το εκτός δρόμου πακέτο (off-road engineering package) υπάρχει ένας δεύτερος διακόπτης στην κεντρική κονσόλα (δίπλα από τον DSR) με την ονομασία "G", o οποίος μπλοκάρει την κατανομή της ροπής στο 50:50, επεμβαίνει στο κιβώτιο ταχυτήτων για πιο "απαλές" αλλαγές, στο ESP και στο ABS, τα οποία γίνονται λιγότερο ευαίσθητα, προκειμένου ο οδηγός να έχει καλύτερο έλεγχο του οχήματος εκτός δρόμου.
Το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης 4MATIC κατανέμει τη ροπή στον εμπρός και πίσω άξονα σε ποσοστό 45:55.
Κάτω από το ηχοσύστημα υπάρχουν δύο διακόπτες, ένας για το σύστημα υποβοήθησης της κατάβασης (DSR) και ένας που επεμβαίνει στο κιβώτιο ταχυτήτων, στο ESP, στο ABS και σε άλλα περιφερειακά ηλεκτρονικά ελεγχόμενα συστήματα.

 
 Νέα Mercedes GLK
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες
Εσωτερικό
Χώροι
Παθητική ασφάλεια
Τεχνολογία
Στο δρόμο
Τετρακίνηση