Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  28/10/2008
TEST
Renault Laguna 1,6
Laguna… από σπίτι
Διαβάστηκε από 4356 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:28/10/2008
Laguna- ένα από τα πιο άνετα αυτοκίνητα της κατηγορίας
Η μεγαλύτερης σημασίας βασική έκδοση της νέας γενιάς της Laguna εφοδιάζεται με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων και παρουσιάζει έντονα οικογενειακό χαρακτήρα σε όλα τα επίπεδα.
H τρίτη γενιά της μεσαίας Laguna χαρακτηρίζεται από την πιο σύγχρονη και πιο πλήρη σε όλα τα επίπεδα εικόνα της σε σχέση με το παρελθόν. Η βασική της έκδοση δε διαφέρει από εκείνη των 2 λίτρων σε κανένα σημείο πλην του κινητήρα, παραμένοντας το ίδιο ξεχωριστή αισθητικά με πολυτελείς αναφορές (φώτα LED στο πίσω μέρος κ.λπ.). Ο μικρότερος κινητήρας έχει ρίξει και την τιμή της βέβαια, η οποία στα 18.900 ευρώ (στη βασική έκδοση) διαμορφώνει μια συμφέρουσα επιλογή.
Κινητήρας -Επιδόσεις
Ο κινητήρας των 1,6 λίτρων, αν και δεν εντυπωσιάζει με την ισχύ του (105 δυναμομετρημένοι ίπποι), προσδίδει καλές επιδόσεις στο αμάξωμα των 1,4 τόνων, κάτι που οφείλεται κατά κύριο λόγο στη συνεργασία του με το πυκνής κλιμάκωσης 6τάχυτο κιβώτιο. Η μέγιστη ροπή σε σχετικά υψηλές στροφές περιορίζει την ελαστικότητα χαμηλά, ωστόσο στις μεσαίες και υψηλές στροφές και με την αρωγή του κιβωτίου η Laguna κινείται αξιοπρεπώς και ξεκούραστα.
Εσωτερικό - Χώροι
Στο εσωτερικό της Laguna η εικόνα δε διαφέρει σε σχέση με εκείνη της δίλιτρης έκδοσης, παραμένοντας καλή ποιοτικά και σύγχρονη αισθητικά. Η θέση οδήγησης και εδώ δεν ικανοποιεί με τη στήριξη που προσφέρει, κάτι που δεν ισχύει για την άνεση. Οι χώροι είναι καλοί για τα δεδομένα της κατηγορίας και δύνανται να φιλοξενήσουν έως και 5 επιβάτες, με μικρούς περιορισμούς όσον αφορά στο χώρο για τα κεφάλια τους, ενώ ο χώρος για τις αποσκευές τους έχει όγκο 450 λίτρων.
Οδική συμπεριφορά
Στο δρόμο η Laguna προβάλλει άμεσα τον οικογενειακό της προσανατολισμό, αποτελώντας ένα από τα πιο άνετα αυτοκίνητα της κατηγορίας, μέσω της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης. Σε γρήγορη κίνηση σε δρόμο με στροφές οι κλίσεις περιορίζουν την αίσθηση, ωστόσο το αυτοκίνητο δεν εμπνέει ανησυχία παραμένοντας ουδέτερο, με τον οδηγό να λαμβάνει καλή αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης. To ΕSP -που προσφέρεται προαιρετικά στη βασική έκδοση των 1,6 λίτρων- δεν απενεργοποιείται, φροντίζοντας για την αντιμετώπιση των όποιων ανεπιθύμητων τάσεων.