Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  30/12/2008
Test mtx
Peugeot 207 RC
Ένα 207 RaCing…
Διαβάστηκε από 4340 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:30/12/2008
Στο δρόμο το RC εμφανίζει άμεσα το διαφορετικό του προσανατολισμό από τις υπόλοιπες εκδόσεις του 207
Το στήσιμό του, οι σπορτίφ αναφορές αισθητικά και ο υπερτροφοδοτούμενος 1,6 λίτρων κινητήρας των 184 δυναμομετρημένων ίππων δεν αφήνουν περιθώρια αμφισβήτησης της κορυφαίας έκδοσης του 207.
Μετά τα GT και Rallye των 150 ίππων (από τον ίδιο κινητήρα), η Peugeot συμπληρώνει το κεφάλαιο των σπορ αυτοκινήτων της με την επικεφαλίδα RC. Το 207 RC είναι περισσότερο αγωνιστικό από τα φιλικότερα και καθημερινά GT/Rallye και αυτό δεν το κρύβει πουθενά.
Εμφάνιση
Το 207 RC ξεχωρίζει άμεσα από τις πιο απλές εκδόσεις, μέσω των πιο σπορ στοιχείων που ενσωματώνει. Το RC διαφέρει στις ελαφρά διαφορετικής σχεδίασης ζάντες 17 ιντσών, στους χρωμιωμένους καθρέφτες και στο λογότυπο "RC" στην κάτω δεξιά γωνία της πέμπτης πόρτας, ενώ την εικόνα συμπληρώνουν η διπλή απόληξη της εξάτμισης και τα σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα, αλλά και τα φιμέ κρύσταλλα πίσω.
Οδική συμπεριφορά
Στο δρόμο το RC εμφανίζει άμεσα το διαφορετικό του προσανατολισμό από τις υπόλοιπες εκδόσεις του 207 αρχής εξ αρχής μέσω της ανάρτησής του. Εκείνη χαρακτηρίζεται σκληρή και αφαιρεί από αυτό το Peugeot το χαρακτηρισμό "άνετο", ωστόσο συμβάλλει στην επίδειξη σπορτίφ συμπεριφοράς, μιας και το ESP εδώ απενεργοποιείται (αντίθετα με τα υπόλοιπα). Έτσι, τόσο στην ευθεία όσο και σε δρόμους με καμπές, το 207 RC δείχνει υποδειγματικά σταθερό, με υψηλά επίπεδα πρόσφυσης, ενώ διασκεδάζει τον οδηγό του με την ελεγχόμενη υπερστροφική του συμπεριφορά. Το σύστημα διεύθυνσης δεν παρέχει την απόλυτη αίσθηση, ωστόσο κρίνεται άμεσο, ενώ τα φρένα κρίνονται ισχυρά.
Κινητήρας - Επιδόσεις
Ο 1.600άρης υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 184 δυναμομετρημένων ίππων, που εξέλιξε η Peugeot σε συνεργασία με την BMW και που βρίσκεται με χαμηλότερη απόδοση και κάτω από το καπό των GT και Rallye, χαρίζει στο RC πολύ καλές επιδόσεις και διακρίνεται για το θετικό του τράβηγμα ανεξαρτήτως στροφών και επιλεγμένης σχέσης στο 5τάχυτο κιβώτιο. Η τουρμπίνα της ΚΚΚ διατηρεί σταθερή πίεση στα 0,8 bar, ενώ στην περίπτωση του overboost, η πίεση φτάνει στο 1 bar, με την ροπή να αγγίζει τα 260 Nm.

Εσωτερικό - Χώροι
Το εσωτερικό του RC δε διαφέρει σημαντικά από τις υπόλοιπες εκδόσεις του 207. Οι παρατηρητικοί θα προσέξουν το διαφορετικό φόντο και τη νέα γραμματοσειρά στον πίνακα οργάνων, όπως επίσης και τη λίγο πιο χοντρή στεφάνη του τιμονιού. Η ουσιαστική διαφορά στην καμπίνα είναι τα μπάκετ καθίσματα, με τα οποία εφοδιάζεται το RC, που ξεχωρίζουν τόσο για την αισθητική τους, όσο και για την πολύ καλή στήριξη που προσφέρουν. Οι χώροι παραμένουν πολύ καλοί για τα δεδομένα της κατηγορίας.