" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/3/2009
TEST
Toyota Avensis 1,8 Multidrive S (CVT)
Συμπλήρωμα υπεροχής
Διαβάστηκε από 6562 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/3/2009
Toyota Avensis 1,8 Multidrive S (CVT): Aκόμα περισσότερη άνεση και ευχαρίστηση στην οδήγηση
Ο συνδυασμός του 1,8 λίτρων κινητήρα του Avensis με το νέο κιβώτιο CVT των 7 σχέσεων διευρύνει τον εξευγενισμένο γενικότερο χαρακτήρα του.
Το νέο κιβώτιο 7 σχέσεων Multidrive S που εφοδιάζει το Avensis, διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά του μοντέλου, προσφέροντας όμως επιπλέον ακόμα περισσότερη άνεση και ευχαρίστηση στην οδήγηση. Αισθητικά το Avensis Multidrive S δε διαφέρει σε σχέση με τις χειροκίνητες εκδόσεις των 1,8 λίτρων, παραμένοντας το ίδιο ελκυστικό και σύγχρονο σχεδιαστικά, με έντονα επιβλητική εικόνα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.
Κινητήρας - Επιδόσεις
Ο 1,8 λίτρων Valvematic κινητήρας του Avensis υιοθετεί τη φιλοσοφία Optimal Drive των νέων κινητήρων της εταιρείας. Πρόκειται για εξέλιξη των dual VVT-i ατμοσφαιρικών κινητήρων βενζίνης, οι οποίοι, ύστερα από μια σειρά μηχανολογικών βελτιώσεων, προσφέρουν αυξημένη απόδοση, καλύτερη απόκριση, μειωμένες εκπομπές ρύπων και χαμηλότερη κατανάλωση. Το μοτέρ αυτό αποδίδει 147 ονομαστικούς ίππους και κινεί σβέλτα το αμάξωμα των 1.457 κιλών, ενώ διακρίνεται για την ελαστικότητά του και την ομαλή του λειτουργία.
Οδική συμπεριφορά
Tο νέο πάτωμα του Avensis, με τη νέα και βελτιωμένη πίσω ανάρτηση, το καθιστά άνετο και ασφαλές. Το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας VSC (απενεργοποιείται σε ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα) εξουδετερώνει τις όποιες ανεπιθύμητες τάσεις, ενώ το σύστημα διεύθυνσης προσφέρει καλή αίσθηση και αμεσότητα και τα φρένα αποδεικνύονται πολύ καλά. Το κιβώτιο Multidrive S δεν αλλοιώνει την οδική συμπεριφορά του Avensis, προσφέροντας μεγαλύτερη ευκολία στην οδήγηση.
Εσωτερικό
Στο εσωτερικό της η έκδοση με το αυτόματο σειριακό κιβώτιο Multidrive S,δε διαφέρει αισθητά σε σχέση με τις υπόλοιπες. Έτσι, και σε αυτό το Avensis η ποιότητα βρίσκεται σε ψηλά επίπεδα, ενώ και ο διάκοσμος ικανοποιεί, αν και δεν ξεφεύγει από τα γνωστά συντηρητικά πλαίσια. Οι χώροι επαρκούν για 5 επιβάτες και τις αποσκευές τους, με όγκο για εκείνες 509 λίτρων.
Κιβώτιο Multidrive S
To νέο κιβώτιο Multidrive S, που εφοδιάζει το Avensis της δοκιμής, είναι 7τάχυτο και διαθέτει 3 λειτουργίες. Είναι τεχνολογίας συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT), έτσι ώστε να εναρμονίζει τις σχέσεις με βάση την ωφέλιμη περιοχή στροφών λειτουργίας του κινητήρα, παρουσιάζοντας ελαστικότητα και θετικό τράβηγμα σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Το κιβώτιο χαρακτηρίζεται από την ομαλή του λειτουργία τόσο στην αυτόματη, όσο και στη χειροκίνητη επιλογή, με τον οδηγό να έχει επιπλέον τη δυνατότητα για ακόμη πιο άμεσες και σε υψηλότερες στροφές εναλλαγή μέσω της σπορ λειτουργίας του, που επιλέγεται από μπουτόν στη βάση του.
Σε σχέση με το χειροκίνητο Avensis
• 1,9 δλ. πιο αργό στην επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα
• 3,4 δλ. πιο γρήγορο στην επιτάχυνση 60-100 χλμ./ώρα με 5η ταχύτητα
• 4,3 δλ. πιο γρήγορο στην επιτάχυνση 80-120 χλμ./ώρα με 6η ταχύτητα
• 15 κιλά βαρύτερο
• 0,2 λίτρα περισσότερα βενζίνης για κάθε 100 χλμ. (σε μεικτή χρήση)
• 1.800 ευρώ ακριβότερο στην ίδια έκδοση