AUTOCHECK

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/3/2009
TEST
Mitsubishi Outlander 2,4 CVT
Κάτι παραπάνω
Διαβάστηκε από 5566 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/3/2009
Το Outlander CVT παρουσιάζει πολύ καλή οδική συμπεριφορά και προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες
Με το αυτόματο σειριακό κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων, το Outlander καθίσταται ακόμα πιο ευχάριστο, διατηρώντας φυσικά τα βασικά του γνωρίσματα.
To Μitsubishi Οutlander προσφέρεται -σε συνδυασμό με τον κινητήρα των 2,4 λίτρων- και με αυτόματο σειριακό κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT), σε αποκλειστικά 7θέσια διάταξη καθισμάτων και σε επίπεδο εξοπλισμού Instyle.
Σε σχέση με το χειροκίνητο κιβώτιο
• 1,4 δλ. πιο αργό στο 0-100 χλμ./ώρα από στάση
• 1,1 δλ. πιο γρήγορο στο 60-100 χλμ./ώρα με 4η ταχύτητα
• 0,8 δλ. πιο αργό στο 80-120 χλμ./ώρα με 5η ταχύτητα
• 25 κιλά βαρύτερο
• 0,1 λτ. χαμηλότερη κατανάλωση/100 χλμ.
• 1.500 ευρώ ακριβότερο στην ίδια έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων
Εσωτερικό - Χώροι
Στο εσωτερικό του Outlander CVT δεν παρατηρούνται αλλαγές σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του, παραμένοντας ευχάριστο αισθητικά με σπορ στοιχεία και καλή ποιότητα κατασκευής. Μοναδική διαφορά παρατηρείται στα χειριστήρια εναλλαγής των σχέσεων πίσω από το τιμόνι, που διαθέτει η έκδοση με αυτό το κιβώτιο. Οι χώροι μπορούν να φιλοξενήσουν έως και 7 άτομα σε ισάριθμα καθίσματα, με τα 2 της τελευταίας σειράς να πρέπει να κάνουν αρκετές παραχωρήσεις στο διαθέσιμο χώρο. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 220 λίτρων σε 7θέσια διάταξη και 771 λίτρα σε 5θέσια (με τα καθίσματα τραβηγμένα μπροστά).

Οδική συμπεριφορά
Το Outlander CVT παρουσιάζει πολύ καλή οδική συμπεριφορά και προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες του μέσω της ανάρτησης, ενώ το κιβώτιο CVT με την ομαλή του λειτουργία ενισχύει αυτό το χαρακτηριστικό του. Σε εκτός δρόμου διαδρομές, το Outlander CVT θα κινηθεί με την ίδια ευκολία με τα χειροκίνητα αδέλφια του.
Κινητήρας - Κιβώτιο
Ο κινητήρας των 2,4 λίτρων συνδυάζεται με το κιβώτιο CVT και το δυνατό του σημείο είναι η ομαλή λειτουργία και η ελαστικότητα που επιδεικνύει σε κάθε πάτημα του πεντάλ του γκαζιού. Στη σειριακή λειτουργία το κιβώτιο πραγματοποιεί άμεσες εναλλαγές και προσδίδει καλές επιδόσεις, με την 6η σχέση να είναι καθαρά Overdrive, εξυπηρετώντας την κατανάλωση.