Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/3/2009
TEST
Ανανεωμένο Toyota Aygo 1,0 Optimal Drive
«Καθαρός» και φρέσκος αέρας...
Διαβάστηκε από 10090 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/3/2009
Ανανεωμένο Toyota Aygo 1,0 Optimal Drive: ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, αλλά και περιορισμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα...
Με ελαφρώς ανανεωμένη αισθητική αλλά και με την εφαρμογή της φιλοσοφίας Optimal Drive στον 1,0 λίτρου κινητήρα, το Aygo διαθέτει πλέον ακόμα πιο φρέσκια εικόνα, αλλά και ακόμα πιο οικολογικό προφίλ.
Σταθερό και ιδιαίτερα προβλέψιμο είναι στο δρόμο το Toyota Aygo
Μικρές εξωτερικές αλλαγές
Στο πλαίσιο της διακριτικής αισθητικής ανανέωσης του Aygo, οι σχεδιαστές της Toyota τοποθέτησαν ανασχεδιασμένη μάσκα και εμπρός προφυλακτήρα, μετακίνησαν ελαφρώς τους προβολείς ομίχλης, ενώ τοποθέτησαν χρωμιωμένα πλαίσια γύρω από τα σκουρόχρωμα πλέον πίσω φωτιστικά. Επιπλέον, το Aygo διαθέτει διαφορετικής αισθητικής τάσια, αλλά και ζάντες αλουμινίου 14 ιντσών (ανάλογα την έκδοση). Τέλος, λόγω του διαφοροποιημένου προφυλακτήρα, το συνολικό μήκος του μίνι μοντέλου είναι πλέον κατά 10 χλστ. μακρύτερο. Συνολικά, το νεανικό ύφος και η έντονη αισθητική ταυτότητα του Aygo απέκτησαν ακόμα πιο φρέσκια εικόνα.
Εσωτερικό - Χώροι
Το εσωτερικό του Aygo έχει ανανεωθεί και αυτό διακριτικά. Συναντάμε πλέον νέες επενδύσεις και υφάσματα στα καθίσματα και νέα γραφικά (μεγαλύτερα και περισσότερο ευανάγνωστα) στους διακόπτες κλιματισμού στην κεντρική κονσόλα. Σε κάθε περίπτωση, η ποιότητα των υλικών στο ταμπλό παρέμεινε στα ίδια, απλά καλά -για τα δεδομένα της κατηγορίας υλικά. Στον τομέα των χώρων, αλλαγές δεν υπάρχουν και το Aygo συνεχίζει να βρίσκεται σε καλά επίπεδα τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές (όγκος χώρου αποσκευών 139 λίτρα το 5θυρο).
Οδική συμπεριφορά
Η συμπεριφορά του Aygo στο δρόμο παρέμεινε στα ίδια πολύ καλά επίπεδα. Το μίνι της Toyota αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις χάρη στον ασφαλή και ιδιαίτερα προβλέψιμο -για τα δεδομένα τη κατηγορίας- τρόπο με τον οποίο κινείται ακόμα και σε μεγαλύτερες ταχύτητες, προτάσσοντας παράλληλα και σημαντική ευελιξία κατά την κίνηση στα στενά όρια της πόλης (πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα και μικρή ακτίνα στροφής 4,73 μ.). Βέβαια τα επίπεδα θορύβου από τον 3κύλινδρο κινητήρα γίνονται πολύ αισθητά στην καμπίνα, μειώνοντας την παρεχόμενη στους επιβάτες άνεση. Τέλος, καλή αίσθηση έχει το σύστημα διεύθυνσης, ενώ μέτρια σε αποτελεσματικότητα είναι τα φρένα.
Φιλοσοφία Optimal Drive
Επενδύοντας εκ νέου στο οικολογικό προφίλ των μοντέλων της, η Toyota εφάρμοσε τη φιλοσοφία Optimal Drive και στο Aygo. Συνδυαζόμενη με τον 3κύλινδρο 1,0 λίτρου τεχνολογίας VVT-i βενζινοκινητήρα 73 δυναμομετρημένων ίππων του Aygo, επιτυγχάνεται ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, αλλά και περιορισμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Αυτό είναι αποτέλεσμα του χαμηλού βάρους από την αλουμινένια δομή του κινητήρα (μόλις 67 κιλά), ενός νέου συστήματος διακοπής ψεκασμού, που εξοικονομεί καύσιμο στις αλλαγές ταχυτήτων, αλλά και από τη χρήση λαδιού χαμηλού ιξώδους για λιγότερες τριβές στον κινητήρα.
Νέες υφασμάτινες επενδύσεις στα καθίσματα αλλά και νέα μεγαλύτερη γραμματοσειρά στους διακόπτες του κλιματισμού συναντάμε στο εσωτερικό του ανανεωμένου Aygo.

Ελαφρώς ανασχεδιασμένη μάσκα, εμπρός προφυλακτήρα και χρωμιωμένα πλαίσια στα πίσω φωτιστικά είναι οι σημαντικότερες εξωτερικές αλλαγές του ανανεωμένου Aygo.