Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  14/7/2009
Συγκριτικό Test
Εφιάλτης στα… βενζινάδικα
Εσωτερικό
Διαβάστηκε από 21473 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:14/7/2009
Πιο «high tech» και με καλύτερη ποιότητα το Prius
Πλήρως ανανεωμένος είναι και ο θάλαμος των επιατών, ο οποίος χαρακτηρίζεται για τη μοντέρνα του αισθητική. Τις εντυπώσεις κλέβουν η κεκλιμένη κεντρική κονσόλα τύπου "γέφυρας", ο ψηφιακός πίνακας οργάνων στο κέντρο του ταμπλό και ο μικρός ηλεκτρονικός επιλογέας ταχυτήτων. Σε επίπεδο κατασκευής του εσωτερικού, τα όχι μαλακά πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, αν και ικανοποιούν ποιοτικά, δε συμβαδίζουν με την τιμή του αυτοκινήτου, όμως όσον αφορά στη συναρμολόγηση, είναι πολύ προσεγμένη. Την πρακτικότητα βελτιώνουν το διπλό ντουλαπάκι από την πλευρά του συνοδηγού και οι διάφορες θήκες στην κονσόλα, στις πόρτες και ανάμεσα από τα καθίσματα, ενώ και η καλύτερη θέση οδήγησης ικανοποιεί.Σύγχρονα στοιχεία στην εμφάνισή του παρουσιάζει και το εσωτερικό του Insight, στο οποίο η ποιότητα ικανοποιεί, όχι όμως στα επίπεδα του Prius. Κάτι ανάλογο ισχύει και για την εργονομία, με το πιο σοβαρό ατόπημα να εντοπίζεται γεγονός ότι η στεφάνη του τιμονιού κρύβει το ψηφιακό ταχύμετρο.

Λεπτομέρειες εσωτερικού Prius

Μοντέρνο και ελκυστικό αισθητικά είναι το εσωτερικό του Prius, το οποίο ποιοτικά ικανοποιεί περισσότερο με τη συναρμολόγησή του.
Ξεχωριστή σχεδίαση έχει και το ταμπλό του Insight, ωστόσο, ως συνολική εικόνα, δείχνει πιο "λιτό" από του Prius.
Από την οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στο κέντρο του ταμπλό ο οδηγός ενημερώνεται συνεχώς για τις "επιδόσεις" του στην κατανάλωση, για το πότε φορτίζεται η μπαταρία, καθώς και για το ποιος κινητήρας λειτουργεί.
Ο μικρός και εύχρηστος ηλεκτρονικός επιλογέας του CVT προσθέτει πόντους στη φουτουριστική εικόνα του εσωτερικού.
Οι διακόπτες της εικόνας για το Head-Up Display είναι τοποθετημένοι δεξιά από το τιμόνι και αφορούν στην ενεργοποίησή του, στη ρύθμιση του ύψους και στη φωτεινότητα των ενδείξεών του.
Μέσω αυτών των εικονιζόμενων διακοπτών που βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα, επιλέγονται οι τρεις διαφορετικές λειτουργίες για την κίνηση του αυτοκινήτου, πέρα από τη στάνταρ λειτουργία: "ECO" για πιο ήπιους ρυθμούς, "POWER" για καλύτερη απόδοση και "EV" για κίνηση αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.

 
 Νέο Toyota Prius 1,8 VS Honda Insight 1,3
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Τεχνολογία Prius
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρες
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή-Βαθμολογία
Συμπέρασμα