ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  21/7/2009
Συγκριτικό Test
Polo(ς) έλξης
Κινητήρες
Διαβάστηκε από 30106 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:21/7/2009
Πιο σβέλτο το Micra και το Ypsilon και πιο
Ο κινητήρας των 1,4 λτ. με τους 92 πραγματικούς ίππους του Micra επιτυγχάνει τις καλύτερες ρεπρίζ αλλά είναι θορυβώδης.
Επιδόσεις
Το μηχανικό σύνολο των 1,4 λτ. που κινεί το Polo, με ισχύ 85 ονομαστικών ίππων (92 στο δυναμόμετρο), εμφανίζει καλό τράβηγμα, ελαστικότητα και προθυμία στο να ανεβάζει ρυθμούς μέχρι την κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου, επιταχύνοντας σε ικανοποιητικούς ρυθμούς το αμάξωμα των 1,1 περίπου τόνων. Ωστόσο έχει χάσει λίγη από τη ζωντάνια του παλαιότερου, γεγονός που αποτυπώνεται και στις μετρήσεις, αφού από το προγενέστερο Polo είναι πιο αργό στα 0-100 χλμ./ώρα κατά 1 δλ., στα 60-100 χλμ./ώρα με 4η ταχ. κατά 1,2 δλ. και στα 80-120 χλμ./ώρα με 5η ταχ. κατά 3 δλ.
Πολύ καλές επιδόσεις προσφέρει το μοτέρ των 1,4 λτ. με τους 101 ίππους του Ypsilon σε συνδυασμό με το 6τάχυτο κιβώτιο.
Για το αρκετά "νευρικό" του μοτέρ διακρίνεται το Micra 1,4, στο οποίο οι 92 πραγματικοί ίπποι, σε συνδυασμό με το κοντό κιβώτιο ταχυτήτων, επιτυγχάνουν τις γρηγορότερες ρεπρίζ και από τους καλύτερους χρόνους στα 100 χλμ./ώρα από στάση. Σε αυτή την περίπτωση πιο σβέλτα είναι το Colt και το Jazz, το οποίο παράλληλα προσφέρει και σβέλτες επιταχύνσεις εν κινήσει. Το Ypsilon και το Yaris επωφελούνται από την παρουσία του 6τάχυτου κιβωτίου, ενώ ανταγωνιστικούς χρόνους με τη σειρά του επιτυγχάνει και το 207 -ειδικά στις ρεπρίζ
Το μοτέρ των 95 ίππων του 207 κινεί σε σβέλτους ρυθμούς το αυτοκίνητο από στάση και εν κινήσει.
Θόρυβος
H παρουσία του κινητήρα του Polo γίνεται αισθητή στην καμπίνα των επιβατών, στοιχείο που αποτελεί ένα από τα αρνητικά στοιχεία του αυτοκινήτου και δεν ταιριάζει με το συνολικά πολιτισμένο και άνετο χαρακτήρα του. Αντιθέτως, τις πιο ήσυχες μετακινήσεις απολαμβάνουν οι φιλοξενούμενοι του Grande Punto, ενώ και στα Swift και Corsa δε θα ενοχληθούν από τα μηχανικά τους σύνολα σε ρυθμούς ταξιδιού. Στο άλλο άκρο τοποθετείται το Micra με τον αισθητά πιο πολύ θόρυβο σε όλες τις μετρήσεις που πραγματοποιούμε εν κινήσει.
To μηχανικό σύνολο των 1,33 λτ. του Yaris είναι δυνατό (100 ίπποι), ενώ παράλληλα εμφανίζει την χαμηλότερη κατανάλωση.
Κατανάλωση
To προδιαγραφών Euro 5 1,4 MPI μοτέρ του καινούργιου Polo φέρει νέα ηλεκτρονική μονάδα και σύστημα ψεκασμού, εμφανίζοντας χαμηλότερη κατά 0,4 λτ./100 χλμ. κατανάλωση βενζίνης, καθώς και μειωμένες κατά 11 γρ./χλμ. εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Όμως, το πιο "οικολογικό" μοντέλο είναι το Yaris, με το νέο κινητήρα των 1,33 λτ., τεχνολογίας Optimal Drive, το οποίο σε σχέση με το Polo καταναλώνει 0,8 λτ. βενζίνης λιγότερα για κάθε 100 χλμ. και εκπέμπει 19 γρ./χλμ. πιο λίγο CO2, σύμφωνα πάντα με τις εργοστασιακές μετρήσεις. Παράλληλα, από τα πιο οικονομικά και "καθαρά" είναι το Jazz 1,4 και το Mazda2 1,3, ενώ δε θα πρέπει να παραλείψουμε τον "έξυπνο" καταλύτη του Sirion με νανοτεχνολογία, o οποίος ουσιαστικά δε χρειάζεται ποτέ αντικατάσταση.

 
 Το νέο VW Polo 1,4 85 PS απέναντι σε 16 μικρά
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρες
Στο δρόμο
Value For Money
Αξιοπιστία
Παθητική ασφάλεια
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή-Βαθμολογία
Συμπέρασμα