ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  21/7/2009
Συγκριτικό Test
Polo(ς) έλξης
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 30101 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:21/7/2009
Ισορροπημένο το Polo και πιο σπορτίφ το Mazda2
Πολλές είναι οι βελτιώσεις που έχει δεχτεί με τη σειρά του και το πλαίσιο του 5ης γενιάς Polo, ενώ, παράλληλα, η εμπρός ανάρτηση με τα γόνατα ΜακΦέρσον είναι πλήρως ανασχεδιασμένη, πάνω στην οποία έχει προσαρμοστεί και το αναβαθμισμένο σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση. Επιπλέον, το μεταξόνιο έχει μακρύνει κατά 4 χλστ. και τα μετατρόχια είναι πλατύτερα κατά 29 και 30 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Όλες αυτές οι αλλαγές έχουν επιφέρει θετικά αποτελέσματα στον τρόπο που πατάει στο δρόμο, αφού η σταθερότητα που επιδεικνύει στις ευθείες σε υψηλές ταχύτητες είναι πολύ καλή, όπως και σε μια "σφιχτή" ορεινή διαδρομή. Σε αυτή την περίπτωση, ακόμα και με πιεσμένους ρυθμούς, η συμπεριφορά του είναι ουδέτερη, με μικρές τάσεις υποστροφής και ανύπαρκτες υποστροφικές. Βέβαια, λόγω της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης (στην έκδοση Highline είναι πιο σφιχτή), η οποία φιλτράρει αποτελεσματικά τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, και του ελαφριού αλλά με καλή αμεσότητα και ακρίβεια τιμονιού, δε διακρίνεται για τα οδηγικά του χαρίσματα. Ακόμα, μεταξύ των θετικών του στοιχείων είναι τα αποτελεσματικά και ανθεκτικά φρένα, όπως και το στάνταρ ESP, που αυξάνει πιο πολύ τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας.Το άμεσα ανταγωνιστικό Fiesta είναι και αυτό με τη σειρά του άνετο και από τα πιο ισορροπημένα στο δρόμο αυτοκίνητα της κατηγορίας, ενώ παράλληλα συγκαταλέγεται ανάμεσα στα πιο ευχάριστα σε οδηγική οδήγηση. Από τα βασικά στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει, είναι το καλύτερο σε βάρος και πληροφόρηση τιμόνι, όπως και ο πολύ καλός στις αλλαγές επιλογέας ταχυτήτων. Επίσης, το πλαίσιό του είναι συμπαγές και η ανάρτησή του σχετικά σφιχτή, χαρακτηριστικά που συνάδουν με τη σειρά τους στην ασφαλή οδική του συμπεριφορά. Για τον τρόπο που "στέκεται" στο δρόμο και τα σπορτίφ του στοιχεία διακρίνεται και το Mazda 2, στο οποίο το τιμόνι παρουσιάζει πολύ καλή αμεσότητα και αίσθηση, ενώ ακόμα και σε σβέλτους ρυθμούς είναι προβλέψιμο και ουδέτερο στις αντιδράσεις του. Ο τομέας της οδικής συμπεριφοράς αποτελεί ένα από τα βασικά θετικά στοιχεία και του Ibiza, αφού δίνει την εντύπωση στον οδηγό ότι κινείται με ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο, χωρίς ωστόσο να μπορεί να χαρακτηριστεί οδηγικά σπορτίφ, λόγω της σχετικά μαλακής ρύθμισης της ανάρτησής του.Μεταξύ των πιο "καλοστημένων" μικρών αυτοκινήτων είναι και το 207, που παρουσιάζει πολύ καλή σταθερότητα ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, ανεξαρτήτως διαδρομής, αλλά εκεί που μειονεκτεί είναι στην πληροφόρηση του τιμονιού. Περισσότερο σπορτίφ αίσθηση στο δρόμο έχει το Swift, χάρη στο θετικό σε ακρίβεια και αμεσότητα τιμόνι και στη σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων, σε συνδυασμό με το συμπαγές πλαίσιο. Πολύ καλή οδική συμπεριφορά και στιβαρή αίσθηση εμφανίζουν παράλληλα η Fabia και το Corsa, στο οποίο το τιμόνι είναι πιο "αποστειρωμένο" και ο επιλογέας των ταχυτήτων δεν είναι τόσο θετικός στις αλλαγές. Ασφαλή στο δρόμο είναι με τη σειρά τους το Grande Punto, το Ypsilon, το Jazz, το i20, το Colt, το Micra και το Yaris, μεταξύ των οποίων το Honda διακρίνεται για το καλύτερο σε αίσθηση τιμόνι και το Fiat για τα υψηλότερα περιθώρια πρόσφυσης. Τέλος το Aveo είναι προσανατολισμένο περισσότερο στην άνεση και το Sirion διακρίνεται για την ευελιξία του.
H οδική συμπεριφορά του νέου Polo είναι ουδέτερη ακόμα και υπό πίεση, ενώ προσφέρει παράλληλα πολύ καλή άνεση από την ανάρτηση.
Από τα πιο σπορτίφ σε οδηγική αίσθηση είναι το Mazda 2, με τη σχετικά σφιχτή ανάρτηση και το "κοφτερό" τιμόνι.
Το 207 κινείται με ασφάλεια σε κάθε διαδρομή και μετακινεί τους επιβάτες του ξεκούραστα.
Με πολύ καλό τρόπο συνδυάζει το Fiesta την οδηγική αίσθηση με την προσφερόμενη άνεση.
Το Ibiza αποπνέει συμπαγή αίσθηση χάρη στο στιβαρό πλαίσιο, ενώ η οδική του συμπεριφορά είναι ουδέτερη.
Σπορτίφ χαρακτηριστικά στο δρόμο προσφέρει το Swift, χάρη στο θετικό σε αίσθηση και αμεσότητα τιμόνι.

 
 Το νέο VW Polo 1,4 85 PS απέναντι σε 16 μικρά
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρες
Στο δρόμο
Value For Money
Αξιοπιστία
Παθητική ασφάλεια
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή-Βαθμολογία
Συμπέρασμα