Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/10/2009
TEST
Κίνηση ματ!
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 58682 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/10/2009
Δυνατός, γραμμικός και πολιτισμένος
Το γνωστό και από άλλα μοντέλα του ομίλου VW υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 1,8 λτ., απόδοσης 160 ονομαστικών ίππων και 250 Nm ροπής, ταιριάζει ιδανικά στην περίπτωση του 4κίνητου Yeti και διακρίνεται για τα πολύ καλά στο σύνολό του χαρακτηριστικά λειτουργίας του. Οι ρυθμοί επιταχύνσεων που προσφέρει είναι γρήγοροι τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει, ωστόσο αρνητικό του γνώρισμα αποτελεί η αυξημένη κατανάλωση, όταν ο οδηγός πατάει βαθιά το δεξί πεντάλ. Παράλληλα, αυτός ο TSI κινητήρας εμφανίζει πολύ καλή ελαστικότητα και τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, ανεβάζει με ευκολία ρυθμούς, ενώ ο θόρυβος που παράγει δε θα ενοχλήσει ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Επίσης, θετικά είναι τα σχόλια και για το "μακρύ" 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, το οποίο -ανεξαρτήτως της επιλεγμένης σχέσης μέσου του εύχρηστου επιλογέα- δεν θα "κρεμάσει" τον κινητήρα, χάρη και στη διαθέσιμη ροπή που υπάρχει κάτω από τις 2.000 σ.α.λ.
Το turbo μοτέρ των 1,8 λτ. με τους 160 ονομαστικούς ίππους προσφέρει γρήγορες επιδόσεις και η λειτουργία του είναι πολιτισμένη.

Θετική αίσθηση διαθέτει το 6τάχυτο κιβώτιο με τις μακριές σχέσεις, οι οποίες "γεμίζουν" με ευκολία σε κάθε πάτημα του γκαζιού.

 
 Νέο Skoda Yeti 1,8 TSI 4x4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Εκτός δρόμου
4κίνηση
Παθητική ασφάλεια
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Θόρυβος - Βαθμολογία