Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/10/2009
TEST
Κίνηση ματ!
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 58682 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/10/2009
Ευχάριστο στην οδήγηση με ουδέτερη οδική συμπεριφορά
Το Yeti βασίζεται σε δοκιμασμένα μηχανικά μέρη, όπως είναι μια τροποποιημένη πλατφόρμα της Octavia 5 και οι αναρτήσεις αυτής με γόνατα ΜακΦέρσον, ψαλίδια βάσης και αντιστρεπτική δοκό μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω, αλλά με παχύτερη αντιστρεπτική δοκό κατά 23 χλστ. και πλατύτερο κατά 30 χλστ. μετατρόχιο. Σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο και το σωστό για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου "στήσιμο", το νέο μικρομεσαίο SUV της Skoda επιτυγχάνει ισορροπημένα χαρακτηριστικά στο δρόμο. Έτσι, η ανάρτησή του αμβλύνει με αποτελεσματικό τρόπο τις περισσότερες ανωμαλίες των δρόμων και κάποια "χτυπήματα" σε πιο μεγάλες λακκούβες οφείλονται κατά κύριο λόγο στις 17 ιντσών ζάντες με τα χαμηλού προφίλ ελαστικά (225/50), που "φορούσε" το αυτοκίνητο της δοκιμής (215/60 R16 στη βασική έκδοση). Επίσης το Yeti χαρακτηρίζεται για την ουδετερότητά του στις στροφές και τα αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης, χάρη και στην αποτελεσματική τετρακίνηση, ενώ με την απενεργοποίηση του ESP μπορεί να γίνει ακόμα και ευχάριστο σε κάποιον που θα θελήσει να εκμεταλλευτεί και την ισχύ του κινητήρα. Επιπλέον, το σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση παρέχει καλή ακρίβεια, αμεσότητα και βάρος, ενώ τα φρένα σταματούν έγκαιρα το βαρύ αμάξωμα.
Σε μια διαδρομή με στροφές το Yeti είναι ευχάριστο και είναι σε θέση να κινηθεί σβέλτα και με ασφάλεια, χάρη στην ουδετερότητα που εμφανίζει.

Η πολύ καλή ποιότητα κύλισης και ο λογικής έντασης θόρυβος που φτάνει στην καμπίνα από τον κινητήρα εξασφαλίζουν ξεκούραστες μετακινήσεις.

 
 Νέο Skoda Yeti 1,8 TSI 4x4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Εκτός δρόμου
4κίνηση
Παθητική ασφάλεια
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Θόρυβος - Βαθμολογία