Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/10/2009
TEST
Κίνηση ματ!
4κίνηση
Διαβάστηκε από 58682 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/10/2009
Haldex 4ης γενιάς
Με το πάτημα του διακόπτη Off Road τίθεται σε λειτουργία το σύστημα υποβοήθησης κατάβασης και αλλάζουν τα χαρακτηριστικά λειτουργίας, του πίσω διαφορικού, του κινητήρα και του ESP.

Το Yeti 1,8 TSI 4x4 εφοδιάζεται με πολύδισκο συμπλέκτη Haldex 4ης γενιάς, ο οποίος είναι τοποθετημένος δίπλα στο πίσω ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Σε κανονικές συνθήκες πρόσφυσης κατανέμει το 96% της ροπής στους τροχούς του εμπρός άξονα, ενώ όταν η κεντρική μονάδα ελέγχου ανιχνεύσει διαφορά στην ταχύτητα μεταξύ των δύο αξόνων (απώλεια πρόσφυσης), μεταφέρεται έως και το 90% της δύναμης πίσω. Πρόσθετα μέσω του διακόπτη Off Road, που βρίσκεται στη βάση της κεντρικής κονσόλας, ενεργοποιείται το σύστημα υποβοήθησης κατάβασης (Hill Hold Control), ρυθμίζεται διαφορετικά το πίσω διαφορικό και η απόκριση του κινητήρα για την αποφυγή του σπιναρίσματος και το ESP γίνεται λιγότερο "ευαίσθητο".

 
 Νέο Skoda Yeti 1,8 TSI 4x4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Εκτός δρόμου
4κίνηση
Παθητική ασφάλεια
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Θόρυβος - Βαθμολογία