Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/11/2009
TEST
Με σπορ ή ανήσυχο χαρακτήρα
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 22636 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/11/2009
Όπλο μικρού διαμετρήματος
Το λογότυπο Renault Sport που κοσμεί το Clio μόνο μαρκετινίστικο τρικ δεν είναι. Όπως και στις προηγούμενες εκδόσεις Sport, η Renault καταφέρνει να εξάγει με περίσσια ευκολία τον ξεχωριστό του οδηγικό χαρακτήρα. Αντίθετα από το προηγούμενο RS, το νέο καλύπτει καλύτερα και άλλες ανάγκες, όπως για παράδειγμα την πραγματοποίηση ενός ταξιδιού, καθιστώντας το πιο ολοκληρωμένο στο σύνολό του. Η ανάρτηση είναι σφιχτή, όπως προστάζει ο χαρακτήρας του μοντέλου, ωστόσο δεν "κοπανάει", με τους 17 ιντσών τροχούς και τα ελαστικά διάστασης 215/45 της Continental να συνεπικουρούν στη διατήρηση της άνεσης σε καλά επίπεδα -τηρουμένων των αναλογιών. Σε μηχανικό επίπεδο το RS διαθέτει πιο σφιχτή ρύθμιση ανάρτησης και δύο ράβδους στρέψης στο εμπρός τμήμα, ενώ αυξήθηκαν το μεταξόνιο κατά 10 χλστ. και τα μετατρόχια εμπρός και πίσω κατά 48 και 50 χλστ. αντίστοιχα, όπως συνέβαινε και στην προ ανανέωσης έκδοση. Το σύστημα διεύθυνσης, που ήταν και το μελανό σημείο της προηγούμενης έκδοσης, διορθώθηκε όσον αφορά στην αίσθηση, με τον οδηγό πλέον να έχει όλα τα πολεμοφόδια να νικήσει τα χρονόμετρα σε μια ειδική διαδρομή. Εκεί που το Clio RS ξεδιπλώνει όλη την τεχνογνωσία είναι στην κατασκευή του, που το καθιστά ανόθευτο μηχάνημα οδηγικής ευχαρίστησης. Παρά το μικρό μεταξόνιο, το πίσω μέρος προειδοποιεί για τις προθέσεις υπερστροφής που θα εκδηλωθούν σε αφήματα του γκαζιού, εφ' όσον το ESP είναι απενεργοποιημένο. Ο οδηγός μπορεί να εκμεταλλευτεί το παραπάνω γεγονός και στη συνταγή της γρήγορης οδήγησης μπορεί να προσθέσει έτσι και ασφαλές παιχνίδι, με το εμπρός μέρος να "ακούει" άμεσα στο τιμόνι και να βιδώνει στο δρόμο. Αν και είναι φτιαγμένο για τέτοιες συνθήκες, το Clio Renault Sport εντυπωσιάζει και σε ανοιχτό δρόμο, κινούμενο με αυξημένες ταχύτητες, μέσω της σταθερότητας και της αμεσότητας που επιδεικνύει. Τα φρένα, που αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους 312 χλστ. με 4πίστονες δαγκάνες της Brembo εμπρός και από απλούς δίσκους 300 χλστ. πίσω, φροντίζουν για την ασφαλή και γρήγορη ακινητοποίησή του.

 
 Ανανεωμένα Renault Clio Sport & Clio GT
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Κινητήρας - Επιδόσεις
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία
Ανανεωμένα Renault Clio Sport & Clio GT