Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/11/2009
TEST
Με σπορ ή ανήσυχο χαρακτήρα
Κινητήρας - Επιδόσεις
Διαβάστηκε από 22636 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/11/2009
Μικρές αλλαγές στον κινητήρα, μεγάλη στο κιβώτιο
O 2λιτρος κινητήρας του Clio Renault Sport είναι γνωστός από την προηγούμενη θητεία του στο μοντέλο, ωστόσο με κάποιες επεμβάσεις στο σύστημα διαχείρισης και στην εξαγωγή αποδίδει 203 ονομαστικούς ίππους. Εκείνος παρουσιάζει τα ίδια χαρακτηριστικά λειτουργίας, δηλαδή νωθρότητα στις χαμηλές στροφές (η μέγιστη ροπή του αποδίδεται στις 5.400 σ.α.λ.). Στις μεσαίες και υψηλές στροφές μετουσιώνεται σε έναν εξαιρετικά άμεσο και με επαρκή αποθέματα ισχύος δίλιτρο κινητήρα σπορ προδιαγραφών. Το κιβώτιο των 6 σχέσεων διαθέτει πιο αραιή κλιμάκωση σε σχέση με το προηγούμενο Clio RS, εξυπηρετώντας καλύτερα σε μακρινές αποστάσεις (και πάλι όμως κουράζει), ενώ παρουσιάζει ελαφρώς υποδεέστερες επιδόσεις, αν και σε κάθε περίπτωση κρίνονται καλές.

 
 Ανανεωμένα Renault Clio Sport & Clio GT
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Κινητήρας - Επιδόσεις
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία
Ανανεωμένα Renault Clio Sport & Clio GT