Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/1/2010
TEST
Υπόθεση ουσίας
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 19071 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/1/2010
Ο δρόμος του μεταξιού
Δικαιολογώντας τον crossover χαρακτήρα του, το Outback δε λέει "όχι" στη… light περιπέτεια!
Αυτό που σε κερδίζει αμέσως στο Outback είναι ο πολιτισμένος χαρακτήρας του. Ήσυχο περιβάλλον και άνετες αναρτήσεις (γόνατα εμπρός και διπλά ψαλίδια πίσω), που "καταπίνουν" τις κακοτεχνίες, αποτελούν τα θεμέλια της οικογενειακής και μάλλον αμερικάνικης οδηγικής φιλοσοφίας του. Ωστόσο, αν και οι κλίσεις είναι τονισμένες, το Outback στρίβει με ασφάλεια και ομοιογένεια, παραμένοντας ευέλικτο και εξαιρετικά εύκολο στην οδήγησή του. Η στιβαρότητα του πλαισίου και η έξυπνη τετρακίνηση εμπνέουν τον οδηγό να εκμεταλλευτεί τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης του αυτοκινήτου, ακόμα και με το σύστημα ευστάθειας εκτός λειτουργίας. Σε γλιστερή άσφαλτο εμφανίζει λογική υποστροφή, χωρίς να τρομάζει. Αξίζει να σημειωθεί η βελτίωση στην απόκριση του τιμονιού και στην ακρίβεια του μπροστινού συστήματος, λόγω των νέων βάσεων στήριξης του εμπρός υποπλαισίου, που συμβάλλουν και στη μείωση των κραδασμών/θορύβων. Ωστόσο, η ηλεκτρική καταγωγή του τιμονιού γίνεται αισθητή μέσω της ελαφριάς και χωρίς ιδιαίτερης πληροφόρησης αίσθησης. Από την άλλη, τα καλά φρένα ενισχύουν τα υψηλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας που παρέχει το Outback. Στα πλεονεκτήματα του Outback συμπεριλαμβάνονται το ελεγχόμενο πίσω διαφορικό, η μόνιμη τετρακίνηση με μεταβλητή κατανομή της ροπής (στα χειροκίνητα μοντέλα υπάρχει κεντρικό διαφορικό συνεκτικού τύπου, με κατανομή που ξεκινά από 50% εμπρός-50% πίσω, ενώ εδώ έχουμε κεντρικό διαφορικό, με κατανομή ροπής που ξεκινά από 40% εμπρός και 60% πίσω) και τα 200 χλστ. απόστασης από το έδαφος, που ευνοούν τις light αποδράσεις μακριά από την άσφαλτο -έστω και αν δεν υπάρχουν κοντές σχέσεις.

 
 Subaru Outback 2,5i Lineartronic
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Κινητήρας
Οδική συμπεριφορά
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία