Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/2/2010
Πρώτη επαφή
Champions League!
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 38198 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/2/2010
Άνετο και ασφαλές οδηγικά
Ξεκινώντας την οδηγική μας γνωριμία με το ix35, η πρώτη και θετική εντύπωση αφορά στην ποιότητα και στην ευρυχωρία του εσωτερικού. Τα καθίσματα είναι μεγάλα, συγκρατούν καλά το σώμα και σε συνδυασμό με το ρυθμιζόμενο τιμόνι, βρίσκεις εύκολα την κατάλληλη θέση οδήγησης, απολαμβάνοντας και πολύ καλή ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις. Οδηγήσαμε την έκδοση με το 2λιτρο κινητήρα των 163 ίππων με το 5άρι κιβώτιο. Ο κινητήρας αυτός διακρίνεται για την ομαλή του λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών. Το κιβώτιο είναι ακριβές, όπως και το νέο, ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης, το οποίο μεταφέρει καλή αίσθηση και είναι ακριβές. Η ανάρτηση με τη μαλακή ρύθμιση προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες, ενώ παρά τις υπαρκτές κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμους με στροφές, η οδική συμπεριφορά του iX35 χαρακτηρίζεται ουδέτερη, με το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας να επεμβαίνει σπάνια. Ο άνετος χαρακτήρας του iX35 στο δρόμο καθορίζεται και από την αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης και την αναβαθμισμένη ηχομόνωση της καμπίνας, που κρατά τους θορύβους μακριά. Τέλος, τα φρένα κρίνονται ικανοποιητικά σε αίσθηση, με την απόδοσή τους να είναι καλή.
Ισορροπημένη ανάμεσα στην άνεση και το καλό κράτημα, είναι η οδική συμπεριφορά του ix35.
Εκτός δρόμου δυνατότητες
Το ix35 έχει σχεδιαστεί κυρίως για αστική χρήση, όπως άλλωστε και η πλειονότητα των μοντέλων αυτής της κατηγορίας. Ωστόσο, παρουσιάζει ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά για κίνηση εκτός δρόμου, όπως μέγιστη γωνία αναρρίχησης 44,19 μοιρών, εν δυνάμει γωνία ανατροπής 45 μοιρών, γωνία προσέγγισης 24,2 μοιρών, γωνία αναχώρησης 26,9 μοιρών και γωνία κεκλιμένου επιπέδου 17 μοιρών.
Μηχανικά μέρη - Ανάρτηση - Σύστημα διεύθυνσης
H ανάρτηση αποτελείται από γόνατα MacPherson εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Εδράζεται σε υποπλαίσια και είναι ρυθμισμένη ώστε να προσφέρει τη μέγιστη άνεση στους επιβάτες, χωρίς να θυσιάζεται η οδική συμπεριφορά. Το σύστημα διεύθυνσης είναι ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα, με μόλις 2,96 στροφές του τιμονιού από τέρμα σε τέρμα.Η αντικατάσταση του υδραυλικού συστήματος του Tucson με το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα του ix35 μεταφράζεται σε βελτίωση κατά 3,5% στην οικονομία καυσίμου.
Φρένα
Το ix35 διαθέτει 4 δισκόφρενα και είναι εξοπλισμένο με σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών (ABS) και ηλεκτρονικό κατανεμητή φρεναρίσματος (EBD), τα οποία προσφέρονται στάνταρ σε όλα τα μοντέλα. Το σύστημα EBD ρυθμίζει την κατανομή της πίεσης στα φρένα, ώστε να μεγιστοποιείται η απόδοσή τους. Επιπρόσθετα, το BAS (Σύστημα Υποβοήθησης Φρεναρίσματος) αναγνωρίζει όταν ο οδηγός φρενάρει απότομα και ασκεί τη μέγιστη ισχύ στα φρένα, ώστε να πετύχει τη μικρότερη δυνατή απόσταση φρεναρίσματος. Το ix35 διαθέτει και το σύστημα προειδοποίησης ξαφνικού φρεναρίσματος, το οποίο θέτει αυτόματα σε λειτουργία τα φώτα αλάρμ, όποτε ενεργοποιούνται τα συστήματα ABS και ESP.
Σύστημα 4κίνησης
Το σύστημα μετάδοσης στους 4 τροχούς σε κανονική λειτουργία μεταφέρει το 100% της ροπής του κινητήρα στους μπροστινούς τροχούς. Όταν ένας από τους μπροστινούς τροχούς χάσει μέρος της πρόσφυσής του, ποσοστό της ροπής μεταφέρεται αυτόματα στους πίσω τροχούς. Για καλύτερη πρόσφυση σε ολισθηρά οδοστρώματα ο οδηγός μπορεί να επιλέξει χειροκίνητα τη λειτουργία "Lock Mode". Η λειτουργία αυτή μοιράζει τη ροπή 50/50 μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα -για μεγαλύτερη ευστάθεια- και διατηρεί αυτή τη λειτουργία σε ταχύτητες έως 40 km/h.

 
 Νέο Hyundai ix35
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά
ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Τεχνικά χαρακτηριστικά