Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/2/2010
Πρώτη επαφή
DeSire!
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 16516 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/2/2010
Σίγουρο και ασφαλές «πάτημα»
H οδική του συμπεριφορά είναι ουδέτερη σε κάθε διαδρομή και οι μαζεμένες του διαστάσεις το κάνουν εύκολο στην οδήγηση και στους χειρισμούς.
Στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς έχει δοθεί ιδιαίτερη σημασία στη ρύθμιση της ανάρτησης (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτος άξονας πίσω), ώστε να περιοριστούν οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές και να τονιστεί ο σπορ χαρακτήρας του DS3, χωρίς όμως να θυσιαστεί η προσφερόμενη άνεση. Πράγματι, κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου στην καλή γαλλική άσφαλτο μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις, αφού το μικρό Citroen "καταπίνει" με ευκολία χιλιόμετρα στις ευθείες, ενώ στρίβει γρήγορα και με ασφάλεια, παρουσιάζοντας ουδέτερη οδική συμπεριφορά.
Επίσης το σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς (ESP) επεμβαίνει πολύ σπάνια και μόνο όταν το αυτοκίνητο πιεστεί αρκετά και οδηγηθεί άτσαλα, αλλά και πάλι το κάνει στη σωστή στιγμή. Πολύ καλή η πληροφόρηση από το σύστημα διεύθυνσης που φτάνει στα χέρια του οδηγού, ενώ ικανοποιητικά αποδείχτηκαν και τα φρένα.
Ο οδηγός του DS3 λαμβάνει πολύ καλή πληροφόρηση από το τιμόνι, ενώ οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές είναι μειωμένες.
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι - Ελαστικά
Έκδοση1,4 VTi 95 1,6 VTi 1201,6 THP 150
Εμπρός ανάρτηση

Γόνατα ΜακΦέρσον αντ. δοκός

Πίσω ανάρτηση

Ημιάκαμπτος άξονας

Εμπρός φρένα Αερ. δίσκοι 266 χλστ.

Αερ. δίσκοι 283 χλστ.

Πίσω φρέναΤαμπούρα 9 ιντσών

Δίσκοι 249 χλστ.

Υποβοήθηση τιμονιού

Ηλεκτρική μεταβλητή

Διάσταση ελαστικών

195/55 R16*/ 205/45 R17

205/45 R17
*ελαστικά εξοικονόμησης ενέργειας

 
 Νέο Citroen DS3
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες
Εσωτερικό
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά βενζινοκινητήρων