Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  14/5/2010
TEST
Ανανεωμένο Volvo C70 2,5 T5 Auto
Δωμάτιο με θέα
Διαβάστηκε από 5922 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:14/5/2010
Το ανανεωμένο C70 της Volvo γίνεται ακόμα πιο ελκυστικό με τις επιμέρους αισθητικές αλλαγές, απευθυνόμενο σε αυτούς που αναζητούν μία εναλλακτική πολυτελή "ανοιχτή"πρόταση.
Όλα τα μοντέλα Volvo έχουν το δικό τους τρόπο να προκαλούν γοητεία, μαγνητίζοντας τα βλέμματα. Πόσο μάλλον ένα μοντέλο όπως το ανανεωμένο C70, το οποίο διαθέτει σκληρή οροφή και μέσα σε 30 δευτερόλεπτα μπορεί να "μεταμορφωθεί" από ένα επιβλητικό κουπέ σε ένα πολυτελές τετραθέσιο κάμπριο αυτοκίνητο. Επίσης, άσσος στο μανίκι του C70 T5 συγκαταλέγεται και ο γνωστός 5κύλινδρος κινητήρας με υπερτροφοδότη, ο οποίος μπορεί να μην εμπνέει τον οδηγό να κινηθεί σε αγωνιστικούς ρυθμούς, μπορεί όμως να του προσφέρει υψηλές επιδόσεις στον αυτοκινητόδρομο, "καταπίνοντας" με ιδιαίτερη άνεση τα χιλιόμετρα σε ένα μεγάλο ταξίδι.
Πιο δυναμική "σιλουέτα"
 Πλήρως ανανεωμένο είναι το εμπρόσθιο τμήμα του C70, το οποίο σε σχέση με τον προκάτοχό του εμφανίζει επιθετικότερη όψη και ακολουθεί τα σχεδιαστικά πρότυπα του νέου S60 που αναμένουμε. Πιο συγκεκριμένα, στο εμπρόσθιο μέρος τα φωτιστικά σώματα είναι "τραβηγμένα" προς τα φτερά, έχοντας μεγαλύτερο μέγεθος και περισσότερες καμπύλες, προσδίδοντάς του μία επιθετικότερη όψη. Ανασχεδιασμένος είναι και ο προφυλακτήρας με την ευμεγέθη μάσκα και τις χρωμιωμένες λεπτομέρειες, που ενισχύουν την πολυτελή όψη του σουηδικού μοντέλου. Στο πίσω τμήμα του ανανεωμένου C70 ξεχωρίζουν τα ανασχεδιασμένα στο εσωτερικό του φωτιστικά σώματα, τα οποία πλέον διαθέτουν τεχνολογία LED, κάτι που δίνει τις βραδινές ώρες μία ξεχωριστή εικόνα στο πίσω μέρος του μοντέλου.
Στο δρόμο, το C70 εμπνέει σιγουριά και διακρίνεται για τα υψηλά επίπεδα άνεσης που προσφέρει.
Στο δρόμο: Άνετο σε κάθε περίπτωση 
Εκεί που το C70 θα ευχαριστήσει τον ιδιοκτήτη του είναι στις μεγάλες χιλιομετρικές αποστάσεις. Με την οροφή κλειστή, δεν παρατηρούνται διάφοροι αεροδυναμικοί θόρυβοι, ενώ, παράλληλα, η ποιότητα κύλισης βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα. Στο επαρχιακό δίκτυο ο οδηγός δε θα αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με την πρόσφυση του αυτοκινήτου στις στροφές, όμως το μέτριο σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης δεν προδιαθέτει ώστε να κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι σχετικά μαλακή, απορροφώντας ικανοποιητικά τυχόν κακοτεχνίες του οδοστρώματος, όμως μεταφέρεται στην καμπίνα θόρυβος κατά την απόσβεση, χωρίς αυτό όμως να ενοχλεί τους επιβάτες.
Κινητήρας: Με υψηλά αποθέματα ροπής 
Κάτω από το καπό του Volvo C70 T5 βρίσκεται ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με πέντε κυλίνδρους και με χωρητικότητα 2,5 λτ., ο οποίος πλέον αποδίδει 230 ίππους, δηλαδή 10 ίππους περισσότερους από τον ανάλογο κινητήρα, που χρησιμοποιούσε το προ-ανανέωσης C70. Σε υψηλά επίπεδα κυμαίνεται και η ροπή, αφού τα 320 Nm που αποδίδει επιταχύνουν με ευκολία τα 1.743 κιλά του αμαξώματος. Καλό είναι σε λειτουργία και το αυτόματο - σειριακό κιβώτιο 5 σχέσεων, με την ονομασία "Geartronic", το οποίο, εκτός από την άνεση, συμβάλλει και στην οικονομία καυσίμου. Στον τομέα των επιδόσεων, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση επιτυγχάνονται σε 8,5 δλ., νούμερο πολύ καλό, αν αναλογιστεί κανείς το βάρος του αμαξώματος.

Εσωτερικό
Πολυτελές σαλόνι για τέσσερα άτομα
Στο εσωτερικό η ποιότητα των υλικών βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, μιας και στα περισσότερα σημεία υπάρχει μαλακό πλαστικό. Ανανέωση έχει δεχθεί ο πίνακας οργάνων, ο οποίος πλέον διαθέτει νέο φόντο αλλά και λευκό φωτισμό. Από πλευράς χώρων, οι πίσω επιβάτες έχουν πολύ ικανοποιητικό αέρα για τα πόδια, αλλά και για τους ώμους τους. Περιορισμένος είναι ο χώρος για τα κεφάλια, ιδιαίτερα στα υψηλόσωμα άτομα.

Μόνο οι υψηλόσωμοι επιβάτες ίσως χρειαστεί να κάνουν κάποιες παραχωρήσεις με το χώρο για τα κεφάλια τους. Το μαλακό πλαστικό κυριαρχεί στο εσωτερικό του C70, ενώ η εικόνα είναι σύγχρονη και συνάμα πολυτελής.
 
 Ανανεωμένο Volvo C70 2,5 T5 Auto
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία