Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/6/2010
Test mtx
Μεταχειρισμένο Daihatsu Sirion 1,3 του 2006
Aξιόπιστο και οικονομικό
Διαβάστηκε από 5667 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/6/2010
Το Daihatsu Sirion είναι ένα νεανικό αυτοκίνητο, το οποίο διακρίνεται για την οικονομία, την άνεση και την αξιοπιστία που προσφέρει.
Κινητήρας
Κάτω από το καπό του Sirion, ο κινητήρας των 1,3 λίτρων αποδίδει 91 δυναμομετρημένους ίππους και 127 Nm ροπής, νούμερα αρκετά ικανοποιητικά σε σχέση με τη χωρητικότητά του. Οι επιδόσεις του μοντέλου είναι καλές, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση να επιτυγχάνονται σε 11,8 δλ., κάτι που οφείλεται στο κιβώτιο με τη σχετικά κοντή κλιμάκωση αλλά και το χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου, που φτάνει στα 969 κιλά. Ακόμη ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του μοντέλου είναι η χαμηλή κατανάλωση που παρουσιάζει όταν κινείται εντός, αλλά και εκτός πόλης.
Οδική συμπεριφορά
Στο δρόμο το ιαπωνικό μοντέλο χαρακτηρίζεται ασφαλές, μιας και παρουσιάζει σταθερότητα. Όμως, από την άλλη πλευρά, δεν προϊδεάζει τον ανήσυχο οδηγό, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορεί να κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς, ακόμα και σε επαρχιακό δίκτυο. Το σύστημα διεύθυνσης έχει σχετικά καλή αίσθηση και θα βολέψει ιδιαίτερα τον οδηγό, ο οποίος θέλει να κινείται στους στενούς δρόμους της πόλης. Τέλος, το Sirion παρουσιάζει σταθερότητα και στον αυτοκινητόδρομο, ακόμα και με ταχύτητες κοντά στην τελική του.
Εσωτερικό - Χώροι
Η νεανική εικόνα του μοντέλου παρατηρείται και στο εσωτερικό του, ιδιαίτερα λόγω του πίνακα οργάνων, ο οποίος είναι τοποθετημένος πάνω στην κολόνα του τιμονιού και όχι στο ταμπλό. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε καλά επίπεδα, με το ταμπλό να αποτελείται εξ ολοκλήρου από σκληρά πλαστικά, με κάποιες ατέλειες στη συναρμογή. Στον τομέα των χώρων, τέσσερις επιβάτες μπορούν να κινηθούν χωρίς να κάνουν καμία παραχώρηση, λόγω της ευρύχωρης καμπίνα που διαθέτει σχετικά με την κατηγορία στην οποία ανήκει. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 255 λίτρων, η οποία αυξάνεται στα 630 λίτρα, εφ/ όσον αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.
Μεταπωλητική αξία
Σε καλά επίπεδα κυμαίνεται η μεταπωλητική αξία του Sirion, λόγω της υψηλής αξιοπιστίας που παρουσιάζουν τα μοντέλα της Daihatsu.
Value for Money
Καλή είναι και η σχέση τιμής – αξίας του μοντέλου, λόγω του καλού επιπέδου εξοπλισμού που διέθετε από τη βασική έκδοση.
(+): Κινητήρας, χώροι, αξιοπιστία
(-): Οδιγική αίσθηση, θόρυβος κινητήρα
Το εσωτερικό του ιαπωνικού μοντέλου έχει καλή ποιότητα κατασκευής και διαθέτει πολλές θήκες.

Στο πίσω μέρος του Sirion ξεχωρίζουν τα κάθετα φωτιστικά σώματα, τα οποία τονίζουν το νεανικό χαρακτήρα του.

Σημαντικότεροι ανταγωνιστές
Citroen C3 1,4
Fiat Grande Punto 1,4
Ford Fiesta 1,4
Hyundai Getz 1,4
Mitsubishi Colt 1,3
Nissan Micra 1,4
Opel Corsa 1,4
Peugeot 207 1,4
Renault Clio 1,4
Seat Ibiza 1,4
Skoda Fabia 1,4
Toyota Yaris 1,3
VW Polo
Από το 1998 μέχρι σήμερα
Το 1998 παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά Sirion της ιαπωνικής φίρμας. Το 2004 λανσαρίστηκε η δεύτερη γενιά (το μοντέλο στο οποίο αναφερόμαστε), η οποία διατίθεται και σήμερα στις εκθέσεις Daihatsu - με κάποιες αλλαγές. 1,4
Τιμή αγοράς 2006: 11.850 ευρώ
Τιμή αγοράς 2010: 6.600 ευρώ
Τιμή πώλησης 2010: 7.400 ευρώ

 
 Μεταχειρισμένο Daihatsu Sirion 1,3 του 2006
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός